42.
-
(#45654594)kendisine teşekkür ederim bebeyim demek istediğim yazar.
Varolsun kalp!
41.
-
kırım tatarı olduğuna göre şehremini'de olabilir kendisi.
40.
-
çaktırmadan 10 bin entry döşemiş aq .
39.
-
nice yıllara sağlıkla ...
38.
-
Morali bir hayli bozuk olan yazar. Bugün doğum günüm olmamasına rağmen iyi dileklerini sunan yazarlara ayrı ayrı teşekkür ederim.
37.
-
Doğum günüymüş nice senelere.
35.
-
nik altından doğum günü kutlanıyorsa kesin karı kızdır. gençler bir kenara not etsin.
34.
-
kadın olduğunu yeni öğrendiğim yazar.
33.
-
çaktırmadan 10000 entry girmiş amk. eski nicki neydi acaba ??
32.
-
Lucas ı da bozdunuz aq. Takdir ettim.
30.
-
zalbert bebeyim nerdesin.
29.
-
Zaten kız değilim amk.
Ayrıca oy kullanmaya yalnız gidecek yazardır. Oyum zafer partisine tabi.
28.
-
seri artı oy veren melek. her ne kadar çaylak olduğum için karşılık veremesem de..
27.
-
neden orospu çocuğu denildi merak ettim.
26.
-
Orucluyken yemek programi izleyen birini cok ta etkilemeyecek durumdur. Istedigi kadar koyabilir.
21.
-
true niyeti bozmuş. şu adamı evlendiremediniz gitti.
(bkz: sikmese bari)