Ne istiyorlar bu güzel şehirden ben anlamıyorum. Yozgat ı savunan yozgatlı da yok hiç aramızda. Ben iyiliğin görmesem de kötülüğünü de görmedim. Bırakın artık şu yozgat in yakasını!
Mahallede kazımmış kafasıyla bağırarak koşturan aptal 8-10 yaşındaki veletler olmasa dadından yenmez. Piçler bide arabayı anahtar veya taşla çizerler. Gerçi bunu yapmasalarda veledleri sevmem.
Anadolunun sıradan bir kentiyken cafer dayı ve amandanın veronası olmuş olan şehir gelecek nesiller romeo ve juliet i değil amanda ve cafer i konuşacak.
Türkiyenin başka hiç bir yerinde yozgattaki gibin olamamdır. Memleketim başkadır. Başka yerde yaşayamamdır. Amarika veya ingiltereden çağırırlarsa başka.
Mustafa Kemal Atatürk tarafından " Bozok yaylasının yiğit evlatları, vatan size minnettardır" şeklinde bahsedilmiş; malesef ki itin köpeğin diline meze olmuş memlekettir. Tabi sizin gibi polise taş atmıyorlar, devletin kabına sıçmıyorlar, devlet bize bahmiii diye dağa çıkmıyorlar. Sizde haklısınız vatan, bayrak sevgisi olanı övecek değilsiniz ya.