öncelikle: yabancı site, oyun gibi zımbırtıların türkçe çevirileri boktan olduğundan ingilizce'yi yeğleyen biriyim. bu ne türkçe'yi aşağı görmekle ilgilidir (ki yazılarımın bazılarını okursanız öyle ezik bir tavrım olmadığını görürsünüz) ne de "ben ingilizce biliyorum" anlamında bir göt kalkıklığı. yalnızca çevirilerin boktanlığından. şimdi gelelim konunun youtube'le ilgili bölümüne:
son aylarda bana sormadan etmeden sürekli dil ayarlarımı değiştiriyor bu dürrük. bir kez yaptı, tamam. öneridir. "bak biz senin dilinden de konuşabiliyoruz" demektir... anladım ve dil ve coğrafî ayarlarımı eski durumuna getirdim. n'oldu? haftada bir gene türkçe, gene türkiye!
e sikerim yapacağın işi! ben türkiye'de yaşayan bir iskoç, japon, ugandalı olamaz mıyım arkadaşım? sikerim yapacağınız işi!
an itibari ile geri dönmüş sitedir.
Bunun dışında o nasıl bir hata uyarısıdır lan, bu uyarıdna iki anlam çıakrıyorum
1 - Hayvanlara saygı filan yok, maymunlar çalışıyor ne demek, sömürü bu, hani hayvan hakları vardıi hani duyarlıydı bütün dünya
2 - Çalışanlarımızı maymun gibi çalıştırıyoruz, bu daha kötü ikisinede hakaret var
donanım anlamında kendini gani gani geliştirmiş video paylaşım sitesi.
10 saat kesintisiz techno setler içeren linklerini ve upload hızını görünce buna kesin kanaat getirdim.
örnek, http://www.youtube.com/watch?v=xmLf1FeO_c0