Normal bir internet sitesinden çok daha fazlası olan, olağanüstü buluş, teknolojik harika, fikir, her neyse işte.
Benim gibi 70-80-90ların müziklerine hasta birisi için bulunmaz bir nimet, evet evet bildiğiniz bulunmayan hint kumaşı.
Elbette birtakım başka video siteleri veya 80ler radyosu falan var ama abi hangisinde çok sevdiğiniz ama yeni nesil apaçi gençliğinin tanımadığı grupların bilmem neredeki canlı performanslarını izleyebilirsiniz? Hangisinde bilmem ne kanalına verdiği mişli geçmiş zamanlardaki röportajlarını izleyip vay be gençlikleri böyleymiş diyebilirsiniz? Şarkıların en ucube remikslerini bulabiliyorsunuz, sağolsun kullanıcılar da o kadar cömert ki ellerinde ne var ne yoksa yüklüyorlar, öylesine zengin bir hazine.
Her şeyden önce
1. bunu bulan iki arkadaşa
2. satın alıp devamlılığını sağlayan, para sorunlarını ortadan kaldıran Google'a
3. ellerindeki en nadide koleksiyon parçalarını bile diğer kullanıcılardan esirgemeyen kullanıcılarına
teşekkür etmek, o nurlu el ve gözlerinden öpmek istiyorum.*
Düşünsenize youtube yok, ve siz Number One TV'ye veya Kral'a veya Radyo Maydanoz'a muhtaçsınız. tam bir (bkz: elm sokağında kabus).
-ismail yk hala bu siteyle ilgili şarkı çıkarmamış. Bu kutsal işi ben devralmak istiyorum:
youtube youtube her gün izledim durdum
youtube youtube bu videoyu orda buldum.
yeni arayüzde sağ tarafının çok boş kaldığını düşünüyorum. 1080p çözünürlükte bilgisayar kullananlar ne dediğimi daha iyi anlayacaktır. sayfanın sadece yarısında dönüyor olay, sağ taraf bomboş.
ayrıca windows 8 esintileri gördüm çoğu yerde. daha çok dokunmatik ekranlara yönelik bir tasarım oluşturulmaya çalışılmış. zamanla alışırız sanırım.
yeni arayüzüne bir türlü alışamadığım site. oysaki facebook'un falan arayüzü değişince ''ne olcak abi buna da alışırız'' diyenler var ya, ha işte ben onlardan biriydim. olmadı yar.
edit : bir de yenilikleri öğretmek için açılan küçük pencereleri kapatmak için sadece bir anladım! var. diyelim ki anlamadım amına goduum. ben niye bu kadar gerildim anlamadım ki.
tasarımını güncellediğini okumasam şurada, yanlış bişeye mi bastım da böyle oldu filan diye bilgisayarın ayarlarıyla oynayacaktım. bu arada sağ tarafı çift kale maç yapalım diye boş bırakmışlar sanırım.