Girecek olduğum sınavdır. Aralık ayında olmamıza rağmen düzenli çalışmaya başlamadığım ve sürekli aklımı kurcalayan, hiçbir şeyden zevk alamama sebep olan, bir an önce gelip geçmesini istediğim lanet sınav.
sınava yıllar önce giren ve ikinci üniversiteyi okumak isteyen biri olarak; sınava girecek adayların şu anda mat-2'de hangi konulardan sorumlu olduğunu merak ediyorum.
adettendir;
tanım:ömür törpüsü olabileceği gibi en güzel yılların ve güzel geleceğin başlangıcı da olabilecek sınav.
iyi bir yerlere gelmek isteyenler çalışmaya devam etmeli zaten boş bölümlere girmek isteyenlerin çalışmasına gerek yok 10-15 netle giriyor zaten. Çalışmak isteyenler için bazı konu anlatım videoları internete bunlar gibi bir sürü var oturup izlemek bile birçok şey kazandırır.
yarın girip göreceğiz. bakalım hiç çalışıp etmeden nasıl puan gelecek, tutarsa bir üniversite okuruz, tutmazsa barzoluğa devam. sahi sözelden gireceğim için kolay diyorlar ama bilemiyorum.
türkçe uğraştırıcı ama az buçuk kitap okuyan herkesin yapabileceği bir bölümdü. sosyal kolaydı, kafayı kullanan yapabilirdi. matematikten üç soru yaptım, zaten sözelci olduğum için kasmadım. fenden dört tane işaretledim. bana yeter anasını satayım. sınav genel olarak iyiydi ama asıl mevzu yarın gibi geliyor bana. ayt daha eleyici olabilir.