yüzüklerin efendisi gibi efsane bir filmin çekildiği ülkedir.
her insanın ziyaret etmek istediği elit bir ülkedir.
bu yaşanan hain saldırıdan dolayı sabahtan beri moralim acayip bozuk. allah yaralılara acil şifa, vefat edenlerin ailelerine de sabır versin.
dualarımız sizinle.
bugün, artık dünya üzerinde güvenli tek bir yerin dahi kalmadığını tecrübe ederek bize yeniden kanıtlayan bir ada ülkesi. emeği geçen teşkilatların mensuplarının bu gezegeni çoktan gözden çıkarmış olduklarına, pek uzak gözükmeyen bir gelecekte işlerin kaçınılmaz olarak kontrolden çıktığı anda kendilerini çekip çıkararak, uzayın derinliklerinde mutlu mesut yaşamalarını sağlayacak devasa uzay gemilerini hazırda beklettiklerine dalalettir. zira akla başka ihtimal gelmiyor. bir canlı türü yaşadığı gezegene, kısa vade getirisi ne olursa olsun bu kadar zarar veremez.
olm nasıl bir ülke lan bu. herifin teki 49 kişiyi öldürüyor giriyor çıkıyor sokakta gta oyunundaki gibi dolaşıyor bir polis jandarma çıkıpta birader sen ne ayaksın demiyor. enteresan.
cami saldırısının intikamını mutlaka tadacak diye düşünüyorum. ulan adamlar karikatür için kaç kişiyi öldürdü cuma namazında cami basıp 30 dan fazla müslümanı öldürmek bilemiyorum adayı komple batırırlar mı 4 milyonluk nüfusun 2 milyonunu ortadan mı kaldırırlar tek bildiğim yeni zelandayı kötü günler bekliyor.