windows kullanan mac hayrani

entry9 galeri0
    1.
  1. 2.
  2. hoş gelmiş yazarcık. Pisi Pisi Değil'de mac'i seçmesi ise şimdiden kendini sevdirmiştir.
    0 ...
  3. 3.
  4. maclerin uçuk fiyatları sebebiyle 12 yıldır daimi windows kullanan, ama sonuna kadar mac kullanılması gerektiğini savunan, siyasi başlıklara entry girmekten kaçınan, dayanamayıp girdikleri de kimileri tarafından eksilenen altıncı nesil yazardır. ayrıca; başına bir şey gelmeyecekse eğer, atatürkçü ve fazlasıyla humanist bir sosyal demokrattır. *

    edit: imla
    3 ...
  5. 4.
  6. nickine hayran olunan yazar. aslında hepimiz mac hayranıyız. kendini yalnız hissetmesindir.**
    2 ...
  7. 5.
  8. kendisine osx86 kullanmasını tavsiye edeceğim yazar. pmden de ulaşibilir. yüreğimi parçaladı lan*.
    0 ...
  9. 6.
  10. hürriyet gazetesiyle ne ilgisi var acaba?

    reklam mı yapılıyor?
    hop usta.
    0 ...
  11. 7.
  12. ruh halimi belirten bir nicke sahip olan yazar.
    1 ...
  13. 8.
  14. büyük ihtimalle mac temaları indirip windows'ta kullanır.
    altıncı nesil yazardır ayrıca. kesin bu arkadaş da tema kullananlardandır.
    1 ...
  15. 9.
  16. (bkz: bu benim lan)

    güzel nicke sahip laik, atatürkçü yazar.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük