296.
adını sol framede görünce öldü sandığım programdır. öyleymiş harbiden.
295.
çağımızın selamlaşma ve iletişim aracıdır.insanoğlu duman,güvercin,mektup,telgraf,ankesörlü telefon,telefon,cep telefonu derken konuşmaktan vazgeçip tekrar yazıya dönme kararı alarak sms,mailden sonra en yeni iletişim aracı olarak kullandığı yazılım.
294.
an itibari ile iphone 4s de saÇmalamaya başlayan program.
293.
Psikopata dönüşmemi sağlayan uygulamadır kendisi. Lakin eski sevgilim en son ne zaman online olmuş diye günde 1 milyon defa kontrol etmemi sağlayan uygulama.
292.
Blackberry'de suanda kullanilamiyor nedense. Baskalarinda da olmus sanirim. Bilen biri varsa ulasirsa sevinirim.
291.
şu sıralar yarraa yemiştir.
290.
smsden soğutan sadece uygulama denip geçilmemesi gereken mükemmel şey.
289.
blackberryde de bozuldu an itibariyle.
288.
symbian'da da sıçmış olan uygulamadır.
287.
her ne kadar sıklıkla bozulsa da vazgeçilmeyen uygulama.
286.
Yine bozulmuş uygulama.
Bıktım ya.
285.
Nokia'nın en güzel programı haline gelen muhterem araçtır kendisi...
284.
iki telefonda bulunması halinde bedava mesajlaşabilinen programdır. Sms olayını tarihe gömmesi gereken ve gömeceğine inandığım program.
283.
bende olamayan uygulamadır.
1100'lar içinde çıkmalı bence.
(bkz: Ne yaptın )
282.
Yapılan yürüşlere, atılan maillere twitlere direnerek BADA işletim sistemine inatla gelmeyen mesajlaşma programıdır.
281.
Sony ericsson işletim sistemine uygun sürümü olmayan programdır. arkadaş nokia samsung da varda nie sony ericcsonda yok ezikmi onlar.
280.
teknolojik bakımdan bir viber değildir ama ondan daha sevecen gelir bana nedense.
279.
bedava mesaj, resim ve müzik göndermekte birebir.
En çok kullandığım Kullanışlı telefon programı. *
278.
tl olmayınca bedava kullanabilen uygulama. ama tl yükleyince acısını çıkartıyor.
277.
twitter hesabı bulunmaktadır. ironik tweetleri var.
https://twitter.com/vattsap
edit: tabii ki orijinal hesap olduğunu falan düşünmüyorum ladies ve gentlemen.
276.
ilk tanışmamızın sevgilimin ı phoneu sayesinde olan ve o günden beri hiç kanımın kaynaşmadığı bir uygulamadır.
275.
last seen sayesinde hayattan soğutur.
274.
last seen olmasa iyiymiş.
273.
Güncelleme istedi. Yaptim.
Para falan gitmedi heralde.
Ne güncellememisler haberim yok.
272.
Nokia olan telefonumu iphone'a dönüştüren meret. şarjı öyle bir yiyor ki günde 3 kere telefon şarj ettiriyor.