whatsapp

entry3204 galeri159
    296.
  1. adını sol framede görünce öldü sandığım programdır. öyleymiş harbiden.
    2 ...
  2. 295.
  3. çağımızın selamlaşma ve iletişim aracıdır.insanoğlu duman,güvercin,mektup,telgraf,ankesörlü telefon,telefon,cep telefonu derken konuşmaktan vazgeçip tekrar yazıya dönme kararı alarak sms,mailden sonra en yeni iletişim aracı olarak kullandığı yazılım.
    1 ...
  4. 294.
  5. an itibari ile iphone 4s de saÇmalamaya başlayan program.
    3 ...
  6. 293.
  7. Psikopata dönüşmemi sağlayan uygulamadır kendisi. Lakin eski sevgilim en son ne zaman online olmuş diye günde 1 milyon defa kontrol etmemi sağlayan uygulama.
    2 ...
  8. 292.
  9. Blackberry'de suanda kullanilamiyor nedense. Baskalarinda da olmus sanirim. Bilen biri varsa ulasirsa sevinirim.
    1 ...
  10. 291.
  11. 290.
  12. smsden soğutan sadece uygulama denip geçilmemesi gereken mükemmel şey.
    1 ...
  13. 289.
  14. blackberryde de bozuldu an itibariyle.
    1 ...
  15. 288.
  16. symbian'da da sıçmış olan uygulamadır.
    2 ...
  17. 287.
  18. her ne kadar sıklıkla bozulsa da vazgeçilmeyen uygulama.
    1 ...
  19. 286.
  20. Yine bozulmuş uygulama.
    Bıktım ya.
    1 ...
  21. 285.
  22. Nokia'nın en güzel programı haline gelen muhterem araçtır kendisi...
    1 ...
  23. 284.
  24. iki telefonda bulunması halinde bedava mesajlaşabilinen programdır. Sms olayını tarihe gömmesi gereken ve gömeceğine inandığım program.
    1 ...
  25. 283.
  26. bende olamayan uygulamadır.
    1100'lar içinde çıkmalı bence.
    (bkz: Ne yaptın)
    1 ...
  27. 282.
  28. Yapılan yürüşlere, atılan maillere twitlere direnerek BADA işletim sistemine inatla gelmeyen mesajlaşma programıdır.
    1 ...
  29. 281.
  30. Sony ericsson işletim sistemine uygun sürümü olmayan programdır. arkadaş nokia samsung da varda nie sony ericcsonda yok ezikmi onlar.
    1 ...
  31. 280.
  32. teknolojik bakımdan bir viber değildir ama ondan daha sevecen gelir bana nedense.
    2 ...
  33. 279.
  34. bedava mesaj, resim ve müzik göndermekte birebir.

    En çok kullandığım Kullanışlı telefon programı. *
    5 ...
  35. 278.
  36. tl olmayınca bedava kullanabilen uygulama. ama tl yükleyince acısını çıkartıyor.
    1 ...
  37. 277.
  38. twitter hesabı bulunmaktadır. ironik tweetleri var.

    https://twitter.com/vattsap

    edit: tabii ki orijinal hesap olduğunu falan düşünmüyorum ladies ve gentlemen.
    1 ...
  39. 276.
  40. ilk tanışmamızın sevgilimin ı phoneu sayesinde olan ve o günden beri hiç kanımın kaynaşmadığı bir uygulamadır.
    1 ...
  41. 275.
  42. last seen sayesinde hayattan soğutur.
    1 ...
  43. 274.
  44. 273.
  45. Güncelleme istedi. Yaptim.
    Para falan gitmedi heralde.
    Ne güncellememisler haberim yok.
    1 ...
  46. 272.
  47. Nokia olan telefonumu iphone'a dönüştüren meret. şarjı öyle bir yiyor ki günde 3 kere telefon şarj ettiriyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük