kullandığım telefon ve ram'inden dolayı ara ara nefret ettiğim ama isime çok yarayan , internet bağlantılı mesajlaşma programı. Last seen özelliği ile bir çok olaya neden olmuş , telefonun şarjını tüketen uygulama.
bedava mesaj atıp gidip duruyor sorunlarıyla bıktırıyor diye şikayet edilen zımbırtı. ulan zaten bedava adamlar size imkan vermiş arada sorun olacak elbet neyin kafası bu?
şu aralar ücretsiz kullanılabilen program. bbm tarzı bir program'dır. fakat bir bbm değildir. rehberdeki aynı programı kullanan arkadaşlarla rahatça sohbet edilen. ve görüntü, video, sesli not gönderilebilen. kullanılması şiddetle tavsiye edilen program.
internet aracılığı ile insanların birbirleriyle hızlı, kolay ve rahat bir şekilde mesaj atıp resim paylaşmasını sağlayan, iphone, blackberry ve android telefon kullananlar için çıkarılmış bir uygulamadır.
Mesaj hakkı kavramını tarihe karıştırabilecek, android'de beleş ios'da 1$ olan nacizane akıllı telefon programı. Belirtmekte yarar var ki ipod touch 4g ile jailbreak olmadan kullanılamıyor.