imparatorun ah keşkem adlı parçasının güftesinden esinlenen yabancı parça.
bu arada çamaşır makinesi arıza yabınca 3 ayda zor geliyor bu yabancı parçalar, spotify ile gönderseler ya, anında.
Hep sevdiğim filmleri paylaşacak değilim ya bu seferde sevmediğim bir filmden bahsedeyim; What If filmini sevmedim.
Sıradan çerez bir Hollywood romantik komedisi olarak bakamadım işte, en dandik filmi bile irdeleme, inceleme ve analize tabi tutma huyum kurusun (ya da kurumasın yaaa iyi aslında böyle...:P).
Film resmen ve direkt olarak; bir kadın ve bir erkek çok yakın arkadaş olamazlar mesajını veriyor, en çok da bu yüzden sevmedim.
Ve bir kez daha niye uzun süredir Avrupa Sineması (ki bilen bilir Fransız sineması'nı her zaman tek geçerim) izlediğimi bir kez daha anladım. Düz mantık sonları sevmiyorum ben, ters köşe ve hayata dair her şeyi bulabileceğim filmleri seviyorum.
Eyyy Hollywood romantik komedilerin hep mutlu son, hep mutlu son nereye kadar....???
(ki mutlu son benim gibi bir izleyen için de tartışmaya açık zira senin mutlu son dediğin benim ve benim tarzım izleyenin mutlu sonu değil yazık ki...)
safetysuit adlı müzik grubunun süper gaz veren bir şarkısı. sat'ye çalışırken insanı çok iyi gaza getiriyor valla. bir an mit'nin kapısında olduğumu zannediyorum. lakin daha çok zaman var o günlere. neyse: http://www.youtube.com/watch?v=GXQQovChBo8
yok böyle bir şarkı gerçekten. eşsiz jason derulo şarkısı. çok bunalınca kulaklığı takıp art arda dinlenebilecek şarkılardan.
but we can't
we can't tell
the future no
the first kiss, the beauty of the world we know
so imma say duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu
baby, what if
we all can say duuuduuu duuuduuu duuudu duuudu
baby, what if