warhammer 40k darktide

entry2 galeri2
    1.
  1. Bu aralar Xbox ile oynadığım oyun. Şu anda 17 levelim.
    Vermintide serisinin geliştiricileri tarafından sunulan, Tertium adlı bir kovan şehirde geçen bu yeni 4 kişilik ortak görev oyununda düşman ordularına karşı güzelce savaşılan ve stres attıran bir oyun. 4 farklı sınıf mevcut farklı silah ve sınıf ağaçları ile aksiyon tavan yapıyor.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2340230/+
    1 ...
  2. 2.
  3. binlerce kaos kafirini imparator ve insanlik icin kilictan gecirip pompali tufekle dagittigim warhammer 40000 oyunu. Genel oyunlarin aksine super kahraman space marine ler yerine yeni sans verilen ( olume gonderilen ) suclulari oynadigimiz fps oyunu. Veteran, pskyer, ogryn, zealot, arbite, hive scum siniflari vardir. hepsi de farkli oynanisi var. Oyunda zafer kazanmak yerine belli gorevleri yapip sonra kacmaya calisiyoruz. Yakin zamanda mechanicus skitarii sinifi geliyor. Oynamak isteyen ekleyebilir.

    https://www.youtube.com/watch?v=e-UifdRoC8I

    https://www.youtube.com/watch?v=lAhWdbMPhSc

    https://www.youtube.com/watch?v=38mXmzdJF9Q

    Evrene uygun endustriyel tekno muzigi de harikadir.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ni3CazygOh4
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük