vınn

entry153 galeri4
    52.
  1. 51.
  2. hiç kullanılmasa da fazla fazla fatura sebebidir.
    2 ...
  3. 50.
  4. cok kotu bir yazilimdan sonra daha da kotu; hatta olacabilecek en kotu ikinci versiyonunu cikararak nefretime nefret katmislardir. kurulumu dakikalar sürer; gui'si gercekten cok zevksizce ve kullanissizca tasarlanmistir. sanki alan darmis gibi saga sola br tabin icindeki kucuk oklara basarak ama slide efekti ile gitme fikrini veren guzel insani cok merak ediyorum. zorla reklam gosterelim, ayarlara reklam gostermeme olayini "sunucudan bilgi alsin" safsatasi altinda ekleyelim; bunu isaretlerde bakiyeyi'de gostermeyelim diyen arkadasa da selam soyluyorum. ben 4gb yerine 5gb indirince 130 liraya dayamayi bilen adamlar anca boyle bir yazilim cikartirlar ortaya zaten.
    0 ...
  5. 49.
  6. hızlı erişim sağladığı iddia edilen modem. iddianın aksine, bağlantı sürekli yavaş hatta bazen kendiliğinden kesilmektedir. ya da bağlantıyı kesip tekrar bağlanmayı gerektirmektedir.
    1 ...
  7. 48.
  8. tavsiye etmediğim birşey..
    vınn gibi girer valla *
    0 ...
  9. 47.
  10. Kota kullanımına dikkat edilmesi gereken bir üründür.
    Zira bizim alıştıgımız TTNET kota uygulamaları;
    Download sınırlı, Upload sınırsızdır.
    Yani istediginiz kadar upload yapın kotanıza yansımaz. TTNETin verdiği kota sadece download içindir.
    Ancak 3G VINN da işler biraz değişiyor.
    4 GB kota hesabı download + upload üzerinden hesaplanıyor. bu yüzden bir çok kullanıcı sıkıntıya düşüyor ve fazla fatura ödüyorlar.
    6 Aydır kullanıyorum ve 2 yıllık sözleşme yaptım. büyük pişmanlıgımdır.
    Ayrıca sadece 3G nin çektigi yerlerde hızlıdır bu meret. 3G çekmiyorsa (Dağ başı ıssız yerler vb.) orda edge üzerinden bağlanır ve google i açmanız dakikalar sürebilir. 3G çeken yerlerde de zaten wireless illaki vardır.
    işin özü: Uzak durulması gereken bir alet.
    (bkz: son pişmanlık neye yarar)
    0 ...
  11. 46.
  12. allah belasını versindir. kendileri 39 tl geleceği söylenen ve izmir'e gittiğimizde 45 geleceği anlaşılan faturadır. ödenmemiş faturaların ödeme tarihinin geçmesinden dolayı bir sonraki aya 105 tl olarak yansır kendileri.
    1 ...
  13. 45.
  14. bunu kullananlar var etrafta çok ilginç. 3g destekli bir telefon ile de aynı şey yapılabilir halbuki. usb kabloya da gerek yok bluetooth ile o da çözülür.
    0 ...
  15. 44.
  16. yaklaşık 20 gündür sahip olduğum ve şu an laptop un usb lerinden birine takılı halde sözlükte koşturmama yardımcı olan icat. eksileri ve artıları var tabi. birincisi ofisin içinde 2g, dışında 3g modunda çalışması,evde sürekli 2g hızıyla ilerlemesi, arada bir kesintiye uğramasıi hem upload hem download miktarlarının birlikte kotadan düşürülmesi en büyük eksileri. fakat herşeye rağmen seviyorum ben bu ufak şeyi ya.
    1 ...
  17. 43.
  18. yerinden oynatmadigim halde bu ay ki faturasi 200 milyon gelmis olan gereksiz cihaz, turkcell kesinlikle kullanmayin kullandirtmayin, odeyeni buldularmi, her ay katlaya katlaya fatura gonderiyorlar evinize, odemezseniz de haciz gelir diyorlar bi de utanmadan..
    2 ...
  19. 42.
  20. 41.
  21. şuan internete girdiğim şey inanılmaz ama inanılmaz yavaş hiç kimseye tavsiye etmem.yazlığa falan giderken vınn falan almayım ttnet'i bağlayın daha iyi bir modem bu kadar yavaş olamaz kanser etti beni resmen.
    0 ...
  22. 40.
  23. alan pişman yani ben, almayı düşünenlere tavsiye hiç bulaşmayın, telefondan bağlanın yada iki senelik ödeyeceginiz parayı düzgün bir telefona yatırın daha mantıklı.
    1 ...
  24. 39.
  25. Evde besledigim bir kamlumbağam var, adı hüsnü; bizim bu vınn'dan daha hızlı azizim.
    3 ...
  26. 38.
  27. dün akşam 100 tl vererek cihazını aldığım, sonra da 29 tl'ye 4 gb'lık kotalı 1 aylık paket yüklettiğim güzel alet.

    daha önce evimde kullandığım ttnet'in kotalı intenetinden daha hızlı olması da ayrı bir güzellik.

    kesinlikle yavaş olmadığını sölemek gerek öncelikle.

    öyle dizi falan izlemeyecekseniz,
    film indirmeyecekseniz,
    internette takılmak gibi vazgeçilmez bir etkinlik peşindeyseniz
    işte bu alet tam size göre.

    ayrıca avea'nın her yerde -gerçek anlamda- çekmediği göz önüne alındığda,
    vodefon'un da faturasız cihazında aylık tarifesi olmadığını göz önünüze aldığınızda kesinlikle turkcell kullanmak daha akıllıca.

    avea 4gb 29 tl ama her yerde çekmiyor,
    vodefone aylık faturasız paketi yok 4 haftada toplam 4 gb 40 tl iken kesinlikle turkcell.
    0 ...
  28. 37.
  29. kesinlikle avea ve vodafone'unkinden hızlıdır ve daha iyidir vesselam. hızı her yerde 7.2 mbps civarında. özellikle hepsini denedim gördüm de biliyorum keza. ancak her zamanki turkcell kazığını taşır bu minicik alette. tıpkı avea ve vodafone'da avantajlar olduğunu bile bile hala turkcell hat kullanırsınız ya keriz gibi, heh işte onun gibi bağımlılık yapıyor bu da. yok heryerden çekiyor, yok herkes bunu kullanıyor gibisinden. he birde önemli bilgi; kotayı aştığınız anda mb başına 0,5 kuruş alıyor. orası biraz talihsiz çünkü kotayı her türlü geçiyorsunuz, o reklamlar da gördüğünüz ilk 6ay sadece 9,90 lık janjanlı reklamlar ikinci aydan itibaren yalan oluyor. ttnete gelince; onlarında ilk 6ay bilmem ne kadarlık reklamı da yalan. ama o sınırsız olanla turkcell in vınn ı aynı paraya geliyor, diğer bir taraftan sınırsız internetli ttnet modeminiz evde otururken, turkcell vınnınız sizinle her yere geliyor. ttnetin sınırsız internetine mesela evde telefon faturasıyla beraber 60milyon ödüyorum, bir de 2aylık ödenmemiş fatura üzerine 3.ay faizli oluyor. vınn ın bir avantajı da internetiniz baya bir gecikmeyle kesiliyor, fatura ödendiği anda açılıyor, ttnette ise ölme eşşeğim ölme.

    düdüt: ttnet ya da turkcell beni yoluyorsa ya da ben biraz safsam bilemem fatura konusunda. ama her yazılan tecrübe edilmiştir.
    0 ...
  30. 36.
  31. pişman olmakla kalmazsınız turkcell den nefret etme sebebidir. upload ve dowland kotaya dahil olması çaktırmadan insanları sikme konusunda baya ileri olduğunun kanıtıdır.
    3 ...
  32. 35.
  33. saçma sapan bir alet ve hizmettir kendisi. bulaşan bin pişmandır.

    (bkz: fuck törksel)
    0 ...
  34. 34.
  35. hic kullanmadığım ayın ucretini 70 milyon olarak belirlemiş muhteşem servis! sakın almayın, aldırtmayın, yan gözle bile bakmayın, size sözleşme yaptırıyorlar 2 sene boyunca da odemek zorundasın ne gelirse faturan, tam bir soygun, pazartesiden tezi yok kendileri davalı olacaklar..
    2 ...
  36. 33.
  37. stabil seviyede hız yakalamanın imkansız olduğu, üzerindeki edge/gprs bağlantısı olduğunda yanan yeşil ışığı yüzünden yeşilden nefret etmeye sebebiyet veren, radyasyon kaynağı modem. sözleşmede yazılmamış ama bu cihazdan sonra maviye ve led maviye aşırı sevgi beslemek doğal bi süreçtir ve paniğe gerek yoktur. bu arada, tabiki turkcell'den...
    0 ...
  38. 32.
  39. durduk yere kotanızı dolduran aygıt. topu topu 2 kere taktım ve 1 gb veri aktarmışım. para tuzağı. bulaşmayın.
    0 ...
  40. 31.
  41. gereksiz zamanzingo.

    msn bile paso düşüyor. komşunun netini kullansak daha hayırlı.
    1 ...
  42. 30.
  43. bazen sinirimi bozan alet. uzatma kablosu ile kullanmak ve ısınması arasında doğrudan bir ilişki var mı bilmiyorum. yalnız bildiğim ısınınca 3g den kopup edge ile bağlanıyor. ama çok aptalca değil mi şimdi bu ?
    1 ...
  44. 29.
  45. neymiş avrupa dan hızlıymış.
    işin doğrusu avrupa da radyasyon yayılımını azaltmak için yüksek hızlı internete izin verilmiyor.

    türkiye de yaşayan herkez hayvan olduğu ve paradan kıymetsiz olduğu için millete yüksek hız adı altında yüksek radyasyon sokulmaktadır.
    1 ...
  46. 28.
  47. yapılan uzun yolculukların can sıkıntısını laptopla bir araya gelerek ortadan kaldıran hızlı alet.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük