Çok seviyorum lan seni neden böyle bir yamuk yaptın ki bana? Günlerdir şiş gözlerle dolaşıyorum, sürekli esniyorum, insanlara boş boş bakıyorum ama hala gelmiyorsun. Alacağın olsun uyku. Eğer bir gün dönersen o gün de ben uyumayacağım.
Düzensiz olduğu takdirde insana hayatı zehir eden ihtiyaç. Baş ağrısı bu düzensizliğin yanında bonus olarak gelmektedir. Bu tip insana zeki derler,ancak hayatında yaşanacak günler varken tüm gününü uyuyarak geçiren,gün boyu sersem olan insan aptaldan başka bir şey değildir. Çok kısa süreli de olsa gece 12 de yatıp 6 da kalktığım bir zaman dilimi olmuştu. Kendimi öyle mükemmel öyle özgüvenli hissediyordum ki. Şimdiyse bir bok çuvalından farksızım. Amaçlarından sapmış ve boş işlerle uğraşan bir adamım sadece. Keşke dememeyi çok isterdim. Akademisyenliğe iki yıl kala yine ingilizce öğrenemedim bu yüzden. Keşke en azından alanımla ilgili bir şeyler okusaydım. Bomboş geçen koca 3 ay.. Hayali bilim insanı olmak isteyen bir kişinin 3 ay yatmak gibi bir lüksü olmamalıydı. Hala uyumadım...
hem başını hem sonunu geciktirdiğim dolayısıyla hayat kalitemi çin malı düzeyine indiren, tanrı eğer yaratmasaydı kimsenin eksikliğini duymayacağını düşündüğüm garpimsi eylem.