Uyku fizyolojik olarak ihtiyacimiz olan, ovücudun aşırı derecede sevdiği bir eylemdir. Iyi uykular dilenirse daha bu tatlı olabilir. Iyi Uykulu günler sözlük
Belirli dönemlerde daha çok ihtiyaç duyulan dinlenme hali. Bu ihtiyaç dönemlerinde uyku gelmeden yatağa girmek pek de mantıklı değilmiş meğer. Şimdi farkettim. insan uyanık rüyalar, aslında daha çok kontrol edemediği kabusa benzeyen imgelere kapılıyor. Bir nevi sürüklenme gibi.
Uyku,yavaş yavaş yaklaştığı anda acı duyusunu yok eden küçük bir ölüm.gerçekten arkadaşlar sizde de oluyor mu bilmem uykuya yakın acıyı hissetmez oluyorum.bu normal mi yoksa ben hasta mıyım?
uyku çok özledim seni. çok ihtiyacım var sana. kara sevdam kavuşamıyoruz seninle doya doya. absent bok yesin uykusuzluk gibi kafa yapan başka hiç bir şey olamaz. gene çok kötüyüm tanrım...
arkadaş bir kere de insan gibi bir zamanda gel ve kaçma lan bir yere! ızdırap mısın oğlum sen! haftalar sonra 12 gibi yatacak, sabah da senimi almış olarak kalkacaktım. üstelik senim de vardı. ben kafayı vurup yattım ama sen ne yaptın? sanki üç saâttir içimi kemiren sen değilmişsin de açlığımmışçasına 10 dakika geçmeden siktir oldun gittin.