değerli hükümetimizin bu konuda katkısı mühim olmuştur.
sağolsunlar sabah 8.30 da güneşi görebiliyoruz oda hava iyiyse,
bu nedenden dolayı uyanmak ecevit dönemine göre daha zor.
elimizde güneş var, biz elimizden geldiğince uzak tutuyoruz kendimizi.
uyanamıyoruz, psikolojimiz iyi olmuyor, verimlilik düşüyor....
Bu sabah yaşadığım durum. Kalkmam gerekenden 15 dakika geç kalktım ve yarım saat sonra mesai başlıyor. Allah'tan işim var da bu zor günlerimi böyle meşgaleler ile geçirebiliyorum. Gerisini boş ver. Akşamleyin kaldığım yerden devam ederim olur biter.