bugün kalktığım zaman buraya geldim, neden geldiniz demeyin çünkü neden geldiğimi çok iyi biliyorsunuz.. biliyor musunuz? hastayım ben hasta! insanın kendisini bilmesi ne güzel! seni niye bu kadar çok sevdiğimi biliyorsun.. niye onların sözlerine katlandığımı da.. belki birgün onlarda anlarlar; o zaman bana hak verirler; onun için kimseyi üzmeye hakkım yok, kimseye kızmaya da, sadece saygı duymalıyım... sözlerini dinlemeliyim.. bazen susmalıyım (zaten hep susuyorum.) ve ben sizi seviyorum..
I've seen that look somewhere before
your sorrow is like an open door
you've been this way for much too long
somebody must have done you wrong
But one day the sun will shine on you
turn all your tears to laughter
one day your dreams may all come true
one day the sun will shine on you
I've seen that look so many times
i know the sadness in your eyes
your life is like a wishing well
where it goes, only time will tell
But one day the sun will shine on you
turn all your tears to laughter
one day your dreams may all come true
one day the sun will shine on you
Say goodbye to the lonely nights
say goodbye to the northern lights
say goodbye to cold north winds
say goodbye to the autumn leaves
one day the sun will shine on you
turn all your tears to laughter
one day your dreams may all come true
one day the sun will shine on you
türkçesi:
bir gün
bu bakışı daha önce görmüştüm
kederin açık bir kapı gibi
uzun zamandır böylesin
yanlış davranmış sana biri
ama günün birinde güneş senin üzerinde parlayacak
gözyaşlarını gülüşe dönüştürecek
günün birinde rüyaların gerçek olacak
günün birinde güneş senin üzerinde parlayacak
bu bakışı birçok kez gördüm
gözlerindeki kederi biliyorum
hayatın bir dilek kuyusu gibi
nereye gittiğini ancak zaman gösterir
ama günün birinde güneş senin üzerinde parlayacak
gözyaşlarını gülüşe dönüştürecek
günün birinde rüyaların gerçek olacak
günün birinde güneş senin üzerinde parlayacak
yalnız gecelere veda et
veda et kuzey ışıklarına
soğuk kuzey rüzgârlarına veda et
veda et sonbahar yapraklarına ....
aptal saptal mesajlar yolluyor bu bot afedersin. vermediğim uktelerin kendi tarafımdan doldurulduğunu söylüyor. sapık mısın nesin efenim? mesaj kutum yanınca helecanlanıyorum. yaşlı adamım ben, kalp var bende. yapma böyle şakalar.
aptal saptal yönlendirmeler yapıyor bu bot afedersin. yok efem türkçe karakterle başlık açalım, başlık açma kurallarına uyalım, uymayanları uyaralım falan. sapık mısın nesin efem? mesaj kutum yanınca heyecanlanıyorum, kimmiş diye meraklanıyorum. ben panik atağı olan adamım, oto kontrolsüzlük var bende, yapma böyle şeyler.
aptal saptal mesajlar atan bot. yok seri eksi veriyormuşum da, yok formata uymuyormuşum da bilmem ne... Mesaj kutusu yanınca heyecanlanıyorum, turp gibi adamım ama olsun, yapma böyle şeyler yine de...
aptal saptal yönlendirmeler yapıyor bu bot afedersin. yok efendim gel batak atak, yok efendim gel iki tek atak, yok efendim gel iki attıra... mesaj kutum yanınca heyecanlanıyorum, kimmiş diye meraklanıyorum. ben 55 yaşında adamım, heycana, sinire, strese gelemiyorum, yapma böyle şeyler.