aptal saptal yönlendirmeler yapıyor bu bot afedersin. yok efem türkçe karakterle başlık açalım, başlık açma kurallarına uyalım, uymayanları uyaralım falan. sapık mısın nesin efem? mesaj kutum yanınca heyecanlanıyorum, kimmiş diye meraklanıyorum. ben panik atağı olan adamım, oto kontrolsüzlük var bende, yapma böyle şeyler.