merak ediyorum tübitak denilen kurum neden montaj dediği ses kayıtlarıyla ilgili raporu kamuoyuyla paylaşmadı.
bu konuda bir soruşturma yürütülüyorsa ve gizlilik kararı varsa paylaşmamalarını anlarım.
ancak dosyadaki gizlilik kararını anlamam.
madem montaj diyorsunuz, madem iftira diyorsunuz, dış mihraklar, paralel yapı vs diyorsunuz. herşeyi şeffaf yürütün biz de anlayalım sizin samimiyetinizi, haklı olduğunuzu. (sözüm meclisten içeri)
insan haklı olduğunu iddia ettiği bir davada işlemlerin gizli yürütülmesini neden ister ki?
ayrıca her konuda konuşmayı adet edinmiş (bakınız: öğrenci evleri, sezeryan, muhteşem yüzyıl) başbakanımız neden tubitak'ın montaj raporundan sonra çıkıp iki kelime etmedi?
bundan 10- 15 yıl öncesine kadar sanıyorum ki benim için olduğu kadar birçok insan için de prestijli, inanılan ve saygı duyulan bir kurumdu.
şimdilerde bilimden, üretmekten ziyade "ak"lamak işine girmiş olduğunu duyuyorum, görüyorum.
nobel' in bir insanın vicdan azabından ibaret olduğunu öğrendiğimde yaşadığım hayal kırıklığını yaşadım şu an.
politik bir insan olmadım hiçbir zaman. ama nasıl bir devir ki sadece bilimle uğraşayım diye niyet edenler dahi niyetiyle amel edemiyor.
bu insanlar yaptıkları her türlü kötülük için affedilemezler.
ama şu ülkede insanların emek verdiği, bir şekilde saygı duyduğu kurumları kendi işlerine alet edip itibarsızlaştırdılar ya, bunun için ceza puanları ikiyle çarpılmalı.
ve sen! son yıllarda skandal raporlara imza atan bilim insanı(!) arkadaşım; bu ülkeye borçluydun, milyonların hakkı emeği vardı üzerinde ve sen böyle ödemeyi kendine layık buldun.
başkanları istifa ettikten hemen sonra 'montajdır' açıklaması yapan, şahsımca gerçekçiliği ve inandırıcılığını kaybetmiş kurum. zamanlama ne kadar da manidar.
dün itibari ile "yeniden yapılandırılacak" kisvesi altında tasfiye edilen kurumdur. burada görevli bilim adamlarının hepsi değiştirilecek ve akabinde yandaş bilim insanları görevlendirilerek bb na ait olduğu ses kayıtlarının sahte olduğuna dair bu kişilere rapor hatırlatılıp kamuoyu yanlış yönlendirilecektir. bekleyip görelimdir.