6 kere ayrı enstitüsüne başvurup altısı ile de görüşmeye gidilip de bir türlü girilemeyen yer. ha noluyor gidiyorum orda arkadaşlarımla muhabbet ediyorum, lan yine mi geldin bu sefer hangisine geyiklerine mağruz kalıyorum. Sonuncu görüşmede hiçbir arkadaşımla muhattap olmadım belki olur, dedirten yer. *
ekstra bilgi: allahın belası farklı firmalarla her görüştüğümde çok bilimsel takılmışın tübitak'a başvursana diyorlar gıcık oluyorum, uydur işin yoksa binbir türlü mazeret.
üniversite öğretim görevlilerinin ve onların danışmanlıklarını yaptıkları doktora öğrencilerinin projelerini destekleyen ve desteklemek için çok sıkı bir jüri eleme yöntemi kullanan kurum
bilimsel işlerle ugrasması gerekirken "renkli gözlerin nazarda olan etkisi"ni olcen, bu nadide kurum bu isleri yaptıgında "aaa biz neden hala bu durumdayız anlıyorum" dedirten kurum
türkiye bilimsel ve teknolojik araştırma kurumu..
aynı zamanda başlığın şu ana kadar açılmamış olması konusunda aramaya inanmaksorunsalını yaşatan başlıktır.