Neyi gördüğümü anlatayım.
ben ankara/çankaya'da doğdum. Çankaya diyince öyle zengin vs sanmayın (bkz: dikmen)de doğup büyüdüm ve orada yaşıyorum.
dikmen gecekonduları hala fazla olan, alevilerin çoğunluk olduğu, ekseriyetle solcu, ama atatürkçü olan bir semttir. Öyle hdp tarzı değil. Hatta bugün her yanında türk bayrakları var.
gezi direnişinin ilk gününde komşum eline türk bayrağı alarak caddeye çıktı. Bir sürü kişi de vardı. 1 tane apo posteri, 1 tane tkp bayrağı bulamazdınız. Bulsaydınız dikmen onları yaşatmazdı zaten. Hadi gelin burada biji apo deyin bakalım sağ çıkacak mısınız. 2. Gün komşu, esnaf, taksici ellerimizde bayraklarla yürüdük. Dikmen ses kıyamet. Bir görmeniz lazım. Arabalar korna çalıyor atam izindeyiz sloganları atılıyor. Bir araba korna çalmadı ve geçmeye kalkıştı, içindeki adam atatürke laf etti. Linç edilmekten polis kurtardı.
3. Gün daha da kalabalıklaştık. Polis, önümüzde duruyor. Ben en önlerdeyim. Biz tüm sloganları attık. Hiçbir şey olmadı. En son mustafa kemal in askerleriyiz diye bağırdık ve ilk bağırmada dikmen'i biber gazına boğdular. Slogan atıyoruz hala dağılmadık o kalabalık kıyamet. Tomalar geldi. Evlerin balkonlarına ya balkonlarına sular sıktılar. Türk bayrağını polise karşı kaldıran adamı tutukladılar.
işte ben bunu gördüm. Benim için gezi eylemi buydu. Ankara/dikmen'di gezi eylemi.
Şimdi ben bunu savunuyorum diye türkçülükten çıktıysam varsın çıkayım mühim değil!
sanırım elinde türk bayrağı ile bağırırken çevresine pek iyi bakmamış yazarı.
direnişin ilk zamanlarında, arap sevici akp'ye cidden karşı çıkıyorlardır belki diye gidip kalabalığa bir baktım. şahsen türkçü olarak gördüğüm apo posterleri, tkp bayrakları ve sosyalist vatansız p.çler yüzünden bir dahada gitmedim. şimdi merak ediyorum ben bunları görürken bu yazar neyi gördü orada?
kimse burada ego tatmini yapmasın kardeşim. o ölen çocuk için yorum yapmayacağım ama bir türkçünün, milliyetçinin gözlerini biraz daha açması gerekir. zir düşmanın kim olursa olsun teröristler ile birlikte slogan atmak ne derece doğru bunu kendisine bir sormalı bence.
neyse doğum günün kutlu olsun türkçü kardeşim. umarım bu aşırı iyi niyetin gerçeği görmenin önüne geçmez.
gezide hak ettiği gibi iki biber gazı yiyince ülke kurtardım zanneden, şöyle güzel ortam vardı şöyle yaptık böyle yaptık falan diye heyecanlı heyecanlı anlatan ama gerçekte ise ne yaptığını, neye alet olduğunu bilmeyen tipik bir gezicidir kendisi.
berkin elvan başlığında, ahhh be yavrucaaak diye artık iyiden iyiye bayağılaşmış, bizlerde mide bulantısı yaratan bir hümanistlik sergilerken, orada ülkücüler de vardı biz bozkurt işareti de yaptık taam mııı diyerek de tüyü dikmiştir.
(#29129003) tamamen feminist bir düşünce ile yapılan bir harekettir yaptığı.
tıpkı diğer kızlar gibi.
misal selia, kapanma ayetlerini reddeder en iyi müslüman benim der. he sen göt baş açık gez, tahrik edip tahrik olmayın de, girersin cennete evet.
başı açık demeyelim, allah'ın emrettiği şekilde kapanmayıp camiye giderken kapanan kızlar var. yaptıkları ikiyüzlülük.
bid'at çıkarmak büyük günahtır.
hadislere inanmayıp, peygamberimizi hiçe sayarak müslüman olamazsınız. şu feministlikten kurtulun erkek düşmanlığı yüzünden siz o hadisi de reddediyorsunuz.
"o gün bana cehennem gösterildi çoğunun kadın olduğunu gördüm"
bu kadar ülkücünün olduğu sözlükte her iki cümlesinden üçünde türkçüyüm türkçüyüm diye dolaştığı halde bir kısmet bulamayan yazar.*
(bkz: bakın bu dramdır)
aşk kadını pek güzelde değilmiş ama çok zeki bir kadın olduğu su götürmez bir gerçektir.
edit: Niye eksiliyorsunuz arkadaşlar güzellik göreceli bir kavram değil midir ?
Dillere ilgi duyuyorum öğrenmeye meraklıyım hepsi bu. Gürcü dilini de biliyorum az çok. ingilizceyi iyi derecede biliyorum. Gürcüce bilince gürcü olmuyorsun ya da ingilizce bilince ingiliz akmıyor kanın. Hadi fazla uzatmayın işinize bakın yahu hiç olmazsa 2 satır kitap okuyun ya da. Faydası dokunur.