Alevilere asla laf etmedim. Aksine kendilerini çok severim. Alevi mahallesinde büyüdüm. Hz. Ali yi de çok severim. Hatta insanlar dini konularda konuşunca alevi sanıyor beni. Doğrudur.
Kendisi Göktürkçe biliyor. Bir değişik yazar daha dün Alevilere laf ediyordu sanki şimdi yalan olmasın da pis bir milliyetçi olarak görmüştüm kendisini umarım görüşlerim değişir.
Edit: Adı da Tomris değil.
Beni kurt sanan başka bir yazar, Göktürkçe biliyormuş aman ne iyi artık bol bol konuşur kendi kendine dediğim. Sinirlendim kendisine ikilesin efendim buralardan.
işte bahsettiğim budur.
Kimseye nasıl göründüğüm umrunda değil.
Ben buyum. Beni ben olduğum için değer verecek bir insandır zaten bahsettiğim. Siz değil...