86.
Şey ben ümit vermek istemezdim ama....*
85.
evlilik değil de fuckbuddy olabiliriz.
84.
potansiyel damat adaylarına selam çakan hatundur.
(bkz: al beni lan )
83.
Güldü , demekki evlenecek .
82.
Evlenme teklifini reddettiğim herkese çok teşekkürler. Berbat bir moralim vardı. Mesajlarınızla güldüm. Sözlük sizi çok seviyorum...
81.
evlilik teklifimi reddedememiş yazar. "benimle evlenir misin?" diyecekken yanlışlıkla "evimle benlenir misin?" diyince kalakaldı öyle.
80.
Arkadaşlar benim evlilik teklfiimi kabul etti.
Tabi bulmuş benim gibi çıtır yakışıklı çocuğu kaçırır mı hiÇ. Dans müziğimiz de sinan akçıl olcak zaten.
79.
karşıt görüşlü olduğumuzdan dolayı benide red eden yazar tomris harun olabilir bak şaka şaka sadece iyi yazmıyor diyebilirim ırkçı bir yazar.
78.
Karşıt görüşlü olduğumuzdan dolayı benide reddeden yazar .
77.
reddeder diye evlenme teklifi etmediğim yazar. yarın bir gün edicem ama.*
76.
evlenmek istemeyen yazardır... ulan koca sözlükte herkesin evlilik teklifimi reddedilir... ayıptır be ayıptır ulan...
75.
Kimseye evlilik teklifi ettiğini kimseden de aldığını sanmıyorum. Kızı rahat bırakın sinirli şimdi bana bile cevap vermemiş yazar düşünün. Hadi ikileyin buradan.
Edit: Kimseninde onuruyla oynamaya kalkmayın pis insanlar.
Edit2: Kızın kalbi kırık lan pis insanlar sizi. Teselli edeceğinize evlilik peşindesiniz.
74.
sizinle yatmış mıydık, hatırlayamadım diye cevap yazdığım yazardır.
73.
Hani sadece bendim. Vay anasını satayım aynı anda sözlüğün bütün erkeklerini reddetmiş yazar. Bu kadar seçici olma, bak evde kalırsın sonra.*
72.
bir tek ben evlenme teklifi etmedim herhalde.
72.
etmediğim bir teklif konusunda bana mesaj atmış yazar, beni bir daha rahatsız etmezse sevineceğim.
71.
Yukarıdaki entryleri okuyunca iyi ki bilmeden yaptığım evlilik teklifini reddetmiş dediğim yazar.
Herkesle oynaşan birini kim ister?
70.
evlilik teklifi ettiğimi öğrendiğim yazar.
69.
reddetmis oldugu teklifimi andalikla degistirmeye karar verdigim yazar. (bkz: bu da 100 )
68.
haberim olmadan ettiğim evililik teklifimi reddetmiş yazar.
Önünde diz kırarız ne yapalım?
67.
Ankara'da yaşayıp sevmemek olur mu? Olsun belki sever dediğimiz güzel hatun.
66.
Tengri kut bersin uludağ sözlük.
65.
Kımız içmeye beklediğim yuzır.
64.
Beğeniyorum yazılarını fakat biraz fazla katı. Hem yazıları hemde sohbeti katı. Islam öncesi Türklüğü savunuyor tek beğendiğim yanı bu. Ama rica ederim biraz tatlı dil pls.
63.
siyasetçi gibi konuşan yazar.
nikaltındaki son entirisinin (bkz: #27238160 ) ilk bölümünü recep tayyip erdoğan'ın seslendirdiğini canlandırın zihninizde. hiç sırıtmıyor.