147.
Çocukluğumun vazgeçilmeziydi. Toma çok üzülürdüm be.
148.
Aslında ikiside haksızdır.
149.
ben hep Tom'u severdim. Yalnız Jerry'nin yediği peyniri küçükken hep canım çekmiştir.
150.
An itibariyle carton network da olan çizgi film. Eski tadı olmasa da eskinin hattına izlenebilir.
151.
dispanseri veem la la la verem si si si diye şu an içimden geçirdiğim tekerleme yüzünden mide bulantısı içinde kendimi dövmek istiyorum.
152.
jerry yüzünden farelerin çok tatlıymış gibi akılda kaldığı zamanlar. hayvanları çok sevmeme rağmen gerçekleri hiç de öyle değil maalesef.
152.
jerry'ye sinir olmaktan izleyemediğimdir.
160.
Jery'nin tam bir o.ç olduğu bölümdür.
161.
100 kere izlemişimdir hangisi tom hala bilmem.
164.
çocukken çok severek izledim şimdiki çizgi filmler eski çizgi filmler gibi tat vermiyor yada ben büyüdüğüm için bana öyle geliyor.
166.
21 yaşındayım hala severek izliyorum.
yetişkin çizgi filmidir.
yaş sınırı yoktur.
121 yaşıma da gelsem izlerim.
zaten çizgi film izlemenin belli yaşı ya da sınırı yoktur.
121 yaşıma da gelsem çizgi film izlemeye devam ederim.
167.
Yetişkin çizgi filmi diye bir şey olmaz, çizgi film (aslında dizi) her yaşta izlenebilir.
171.
sanırım Tom u sevmek biraz da büyümekle alakalıymıs.
172.
dispanseri verem la la la'dır...
173.
iyi çizgi filmdi ama benim gözümde bi road runner değil.
174.
çocukluğumdan bir tekerleme geldi aklıma ;
karşılıklı 2 kişi ellerini birbirlerine vurarak oynardı.
tom veee jeeeeri dis pan seeee ri
3 kere a a a - 3 kere b b b
3 kere a - 3 kere b
al faaa be
175.
dünyanın en güzel çizgi filmlerinden biridir. kendimi bildim bileli tom'un tarafını tuttum, jerry fetöcünün tekidir.