aynı zamanda büyük britanya imparatolrğunun da batışının habercisi olmuştur. ilgili filmde gerçekten gemi batırmışlar mıdır merak edilendir ama o batma sahnesi için izlenir o uzun film.
böyle yaşanmış bi olayın filminin neden çekilmediğini merak ediyordum. Neyseki çekilecekmiş yakın zamanda. Leonardo dicaprio'nun oynayabileceği konuşuluyor bakalım.
şu an mmx stars da yayınlanan film. Film o kadar net ki hiç 97 de çekilmiş gibi durmuyor, resmen günümüzde çekilmiş gibi duruyor, filmi açtığımda ilk titanic filminin devamı sandım o derece... Leonardo yine yakıyor ortalığı.
bu filmi izlememek için çok mücadele vermiştim, etrafımdaki herkes çok güzel olduğundan, çok duygusal olduğundan ve ağladıklarından bahsediyorlardı. bende kendime açtım filmi tek başıma gizli gizli seyrettim zira öyle duygusal filmleri ben izleyecek adam değildim, filmin sonunda ağlamamak için cdyi kırmıştım.
batmaz denilirken batmasıyla, yıkılmaz denilirken yıkılan dünya ticaret merkezini akla getirir. insan, eseri mükemmele ne denli yakın olursa olsun, kibirlenmemelidir.
izlenmesi gerekendir. lakin şu sebepten battı bundan oldu, büyük konuştu demek bence yanlıştır. açık ve net kaptanın hatasıdır. ayrıca adı rms titanic'dir. white star line şirketine aittir.
ilk başta hiç izlemek istemediğim filmdir. Annemin ısrarıyla izledikten sonra ertesi gün gidip cd sini almıştım. Ne zaman izlesem aynı hüzün kaplar içimi.
Güzel film.
sözlükteki değerli yönetmen, senarist ve oyuncularımızın; daha açık konuşmak gerekirse her boka kusur bulan yazarlarımızın memnun kalmadığı, fakat dünyanın en iyi filmleri arasında olan ve 11 oscar ödülünü de sonuna kadar hakeden filmdir.
filmi eleştirmeye çalışıp, kusurlarını arayanlar için; çok sevdiğim bir yazarın çok sevdiğim bir sözü vardır, onu söylemek gerekirse:
kusur arayan göz hüner göremez.
robert de niro'nun sağlık sorunları sebebiyle oynayamadığı ve hala çok pişman olduğunu söylediği filmdir.
entry girerken bile hüzünlendiren filmdir ayrıca.