bugünden sonra açık oylamaya tövbe edeceğini düşündüğüm yazardır. bu ne amk birileri sözlüğün köşesinden ıslık mı çalıyor nedir lan tespit edince.. mesajı kapalı olması isabet olmuş nacizane *
Bu yazara iftira atanın anasını sikeyim. yok öyle bir şey yazarıdır. Bugüne kadar gördüğüm en sağlam kaleme sahip yazar, demek ki bazılarının zoruna gitmiş yazdıkları.
normal bir insan evladı toplumsal yaşam çerçevesinde iyi bir insan..
ötesi hakkında bir fikrim yok..
bana kalırsa daha da sert yazsın..
minnoşluk yapılacak en son yer burası çünkü..
Sürekli sinirlenip çok fazla küfürlü entry giriyor. Bu kadar ağzının bozukluğunun sebebini halen anlamadım ama gerçek hayatta sövemediğinde buraya patlıyor herhalde. Donuzlasam nick altını görüyorum her gün ve sorarsanız evet artık sıkıldım ve bunu yazıyorum.
Sanırım kötü söz yemek bazı yazarların hoşuna gidiyor ki peşinden ayrılmıyorsunuz. Yazık ya.