the office

entry124 galeri7
    124.
  1. izlenir mi mi ?
    yerinde olmayı o kadar isterdim ki.
    ilk 5-6 bölümde sıkılıp kapatmazsanız sonra zaten isteseniz de bırakamıyorsunuz.
    1 ...
  2. 123.
  3. nedense bbt ve bu sarmadı bir türlü.
    0 ...
  4. 122.
  5. hemen şimdi bütün işlerinizi bırakın ve bu diziye başlayın, hiç izlememiş birinin heyecanında olmayı o kadar isterdim ki..........
    1 ...
  6. 121.
  7. 2 kere bastan baslayıp izledim abd versyonunu. çok güzel bir dizi. hemen hemen her bölümü ofis içinde geçiyor adından da anlaşılacağı üzere. ab grubu izleyici içindeyseniz eğer öneririm.
    1 ...
  8. 120.
  9. ilk bölüm full ofiste geçiyordu sıkıcı gelip bıraktım seinfeld veya its always sunny tavsiye ederim.
    1 ...
  10. 119.
  11. 118.
  12. 3. defa izlemeye başladım geçen gün ve sadece birkaç günde 3. sezonun yarısına geldim.
    akıyor maşallah.

    ulan çok güzel ya.
    0 ...
  13. 117.
  14. hiç izlemedim. turknet var. ben de izlerim. epey meşhur dizi.
    0 ...
  15. 116.
  16. big bang theory'nin 10. sezonundayım fakat her an ara verip üçüncü defa sıfırdan the office izleyebilirim. sanki beni hipnoz ediyor office. sitcom seven herkesin mutlaka izlemesi gereken dizi.
    1 ...
  17. 115.
  18. Müthiş bir şey ya.

    Sitcom seven ama bunu izlememiş olan acil başlasın.
    1 ...
  19. 114.
  20. 3.ye sıfırdan başlamanın kıyısından dönüyorum kaç zamandır. kafayı yiyorum galiba.
    0 ...
  21. 113.
  22. En sevdiğim dizi. Ne kült, ne klasik diziler izlemişimdir fakat bir office etmedi. Ara ara bir bölüm açıp izlerim. Unutmak için süre koyar tekrar izlerim.
    0 ...
  23. 112.
  24. klasmanındaki diğer diziler gibi ( sadece komedi için değil ) saçma bir final yapmamış dizidir, candır kendileri çokça sevilir. Favori bölüm 6.4.
    0 ...
  25. 111.
  26. 0 ...
  27. 110.
  28. sanırım bir gün hafızamı kaybetsem tekrardan izleyebileceğim için mutlu olacağım tek dizi. bunun bir tık üstü mizah içeren bir içerik gelse ne mutlu olurdum be.
    1 ...
  29. 109.
  30. Başlayıp, ancak 7 bölüm sabredip en sonunda "ayh bayılazağım" diyerek bıraktığım komedi dizisi. Gülen arkadaşlar neye gülüyorsunuz bana da açıklayıversenize. Ben de bunu izleyip gülmek istiyorum.
    0 ...
  31. 108.
  32. çevremin çok önerdiği ama benim hala başlayamadığım dizidir.
    1 ...
  33. 107.
  34. soru şu; maykıl, tobi gibi mülayim bir adamı neden bu kadar sevmiyor ?
    0 ...
  35. 106.
  36. first i was afraid, i was petrified.
    2 ...
  37. 105.
  38. Boş sitcom basıp kafa sikmeyen nadir mükemmel sıfatını hak eden komedi dizilerinden bir tanesi. Michael Scott adamdır!
    0 ...
  39. 104.
  40. son 2 aydır -günde bazen 5-6 bölüm- izleyerek bugün bitirdim. vedalar her zaman acı verir ama bu dizi bir başkaydı sanki. insanın içinde takım elbise giymeyi uyandıran, kağıtlara başka gözle baktıran, iş hayatındaki dostlukları hatırlatan samimiyeti ve tarzıyla mükemmel bir iş. önce ricky gervais sonra steve carell sonra da tüm dunder mufflin ailesine hürmetlerle...
    1 ...
  41. 103.
  42. az önce bitirdim ve çok hüzünlüyüm. 9 sezon boyunca ben de onlarla yaşadım sanki. onlarla güldüm, onlarla üzüldüm, onlardan biri oldum. keşke gerçekte orada olduklarını bilseydim. ne yapar eder giderdim oraya, ne yapar eder bir iş kapardım. kevınla kurabiye yer, dwightla pancar yetiştirir, and ile şarkı söylerdim. çok sevdiğim arkadaşlarımdan ayrılır gibiyim. hüzünlüyüm hüzünlü.
    1 ...
  43. 102.
  44. 101.
  45. baskı almak için yüksek çözünürlüklü sadece michael ya da tam kadro posterini aradığım dizi.

    (bkz: duvarları kaplamak)
    1 ...
  46. 100.
  47. gelmiş geçmiş en iyi patronu, michael scott'u barındıran dizi. nereden mi biliyorum? kendi kendisine aldığı "world's best boss" yazılı kupasından.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük