ilk yarisinin idare ettigi ve iron man (tony stark) karakterinin kurtardigi, ikinci yarisinin costugu ve herkesin yazdigi gibi hulk'in cilgin attigi film.
filmdeki en önemli elestiri unsuru, marvel cizgi romanindaki (bazi) karakterler beyaz perdede büyüsünü kaybediyor. bir tarafta asmis gücü olan hulk, iron man ve thor'u görüyorsun, öteki tarafta pek bi güc unsuru bulunmayan cpt. america, black widow ve hawkeye duruyor. yönetmen güc dengelerini biraz yerlestirebilmis, ama ok ve 9mm tabancayla alienlere karsi dövüsmek nedir be kardesim?! malum spider-man sony ile anlasmali oldugu icin filmde yer alamiyorda, bunlarin beyazperdede daha güclü duranlari secilebilirdi.
marvel kahramanlarının bir kısmının toplandığı 2012 yapımı mükemmel film. samimi olmak gerekirse bu kadar kahkaha attığımı hatırlamıyorum. aksiyon komedi gerilim hepsi güzelce işlenmiş. bu tarz filmi sevmeseniz bile gülmek için gidin. filme gidip de kahkaha atmayanlar bu entrymi eksilesin paşam.
--spoiler--
he bi de finalde asgard ordusunun yardıma gelmesini bekliyordum da olmadı işte.
--spoiler--
Sanki daha önceden bu filmi izlemiştim hissi uyandıran bir film. Canavarlar veya kötü adam birkaç tane özel güçlere sahip olan insanlar ve New York'un devasa kulelerin tepesinde ki klasik dövüşler.
filmden çıktıktan sonra çok az etkisinde kaldık. yeri geldi thor olduk ellerimizi açıp çekicimizin gelmesini bekledik yeri geldicaptain america olduk kalkanımız nerede lan diye alışveriş merkezin dağıttık. kah iron man olup alışveriş merkezindekilerle dalga geçtik kah hulk olup sinirlenmemek için kendimizi zor tuttuk.
insan da değişik etkiler bırakan filmdir kendisi, fazla kendinizi kaptırmamanız lazım.
kim ne derse desin iyi film. ama gittiğim sinemadanda olabilir üç boyutlu izleyince berbat oldu gözlüksüz daha iyidi. ama dc comics in the dark knight rises daha iyi olacak gibi.
gerçekten harika film. çıktığı ilk gün izleme fırsatı buldum. Ne kadar fantastik olsa da gerçekten komedi içeriklidir. Özellikle iron man ve filmin heycanlandığı sahnedeki hulkun tavırları. Tebrikler marvel yine iyi bir iş çıkarmış dedirticek cinsten.
hepsi birbirine benzeyen s.kimtronik amerikan süper kahraman klişelerinin konsantre hale getirilip izleyicinin üstüne püskürtülmesiyle oluşturulmuş data yığını.
illa bir işe yarayacaksa, zeka testi için kullanılabilir. en çok zevk alan angut, en çok kusan dahi diye sınıflandırılabilir. o kadar para harcanmış, boşa gitmesin bari.
robert downey jr ironman rolüyle filmi tek başına kotarmıştır . uçan uçak gemisinin görünmez olması ve hulk komedisi en hoşuma giden bölümlerden.kesinlikle imax farkıyla izlenmesi gerek.
parasının karşılığını veren film. Yerinde espri, biraz az aksiyon, biraz uzun diyaloglar.
insan, black widow yerine bir örümcek adam, bir fantastik dörtlü bekemiyor değil. Onu bırak bir warmachine bile yok.
Bir de thor ilk filmden daha iri olmuş gibi geldi. Çok beğemedim.
ben size filmi özetleyim:
macera dolu amerika! o memo, burası newyork amerika! gün geçmiyor ki bu topraklara bir uzaylı ya da bir yaratık inmesin. allah tan züpper beşli var. bu adamlar başta tribe bağlasalar da, dünyanın kaderinin onların elinde olduğunun farkına varıyorlar. bütün amerikan klişelerinin yanında sos olarak da sonunda canavarların ebelerini zikiyorlar. efektler falan hikaye... boş bir film. sadece 'tanrı amerika yı korusun' filmlerine bir yenisi eklendi.