kimse hoşgeldin dememiş bu arkadaşa, ben diyeyim, yeni bir 5. nesil yazar, hoşgelmiş.
enteresan şeyler yazıyor, takip edilesi. gerçi son başlığı *, hadi canım dedirtti ama gene de okuyoruz, değişik en azından.
' hocam hocam! ben çok gülmem ama sıklıkla osururum kıçıma cin girmiş olabilir mi ? eğer girdiyse sıçınca çıkar mı? ' diye sormak istediğim 5. nesil cin avcısı eticin.
ee adettendir hoşgelmiş.