temet nosce

entry107 galeri8
    57.
  1. ters kelepçe aldılar herhalde. cimer'e şikayet edilme olayından beri piyasada yok. meh meh meh
    2 ...
  2. 56.
  3. Çok seksi değil mi? Eril enerjisi yüksek atarlı bad boy. Seni çılgın.
    1 ...
  4. 55.
  5. Sözlükte yeni galiba, tanımıyorum geç.
    1 ...
  6. 54.
  7. --spoiler--
    kalabalıkta efelik yapan illa ki tenhada da yine denk gelir. hatırlatırız bunları o zaman muhatabına utanır utanmaz kendi bileceği iş.
    --spoiler--

    rica ederim be canım abim. hani sen bir entry önce boş beleş deyip bir de t...k geçmek vs. deyince ben de karşılık öyle bir cevap verdim.
    benim için önemlisin. siz diğerlerinden farklısınız. benim bir saygısızlığım yoktu. sizin üslübunuza karşı üslüp oldu. fazlası değil.

    normal sözlük konusunu kapatalım zaten başka bir yazarın nickaltı.
    4 ...
  8. 53.
  9. ricana, geri çevirmemize bir sey dediğimiz yok da valla biz hiç öyle hatırlamıyoruz ya neyse....kalabalıkta efelik yapan illa ki tenhada da yine denk gelir. hatırlatırız bunları o zaman muhatabına utanır utanmaz kendi bileceği iş.

    güzel kardeşim sen gerçekten sorunlusun kuvvetle muhtemel. böyle bir mantık olabilir mi...senin mantığına göre garanti bankasında şube müdür olan kişini iş bankasında hesabı olamaz bu çıkarımla.
    ticaret falan yapıyorsan hemen o işlerden anlayan birilerine vekalet ver zira bu kafayla hiç sana göre işler değil bunlar belli ki.

    ayrıca biz orada normal yazarız. birileri gibi buradan dehlendikçe burada fake hesaplarla cirit atarken oraya da gidip buraya sallayan şeyler de yazmıyoruz. neysek oyuz. isteyen gitsin baksın, hesap orada.
    2 ...
  10. 52.
  11. --spoiler--
    e canımın içi ben orada yazmasam 8 sayfa izahati nasıl verecektin bana buradaki bütün hesapların çaylakken bak sana yaramış işte...

    kaldı ki orada da nick aynı, üslup aynı...dileyen gidip bakabilir sorun nedir anlamadık.
    --spoiler--

    ne izahatı?
    karşılıklı efendi gibi sohbet ettik o kadar. hatta bir ricamız oldu geri çevirdin, saygıyla karşıladık değil mi?

    sözlüğün yetkilisinin başka sözlükte yazması komik değil mi? yetkili diyorum bak benim gibi sıradan bir yazar değil.
    3 ...
  12. 51.
  13. --spoiler--

    Ben sana soruyor muyum, buranın yetkilisiyken, normal sözlükte niye yazıyorsun nezaketen?

    Hem de buradaki aynı nickinle. 0 0 7
    Yetkili abi olaraktan oluyor mu?

    --spoiler--

    e sor...hatta söyleyelim canımız istediği için.

    ayrıca canımın içi ben orada yazmasam 8 sayfa izahati nasıl verecektin bana buradaki bütün hesapların çaylakken bak sana yaramış işte...

    kaldı ki orada da nick aynı, üslup aynı...dileyen gidip bakabilir sorun nedir anlamadık.

    sen konuyu çok yanlış anlamışsın. veya anlamamışsın direkt.
    1 ...
  14. 50.
  15. --spoiler--
    ya zaten dünyada boş beleş olan hiçbir şey beni ilgilendirmez tabi de nezaketen t...k geçmeden önce bir nedeni, alt yapısı var mı öğrenmek istedik sadece. yokmuş
    --spoiler--

    Ben sana soruyor muyum, buranın yetkilisiyken, normal sözlükte niye yazıyorsun nezaketen?

    Hem de buradaki aynı nickinle. 0 0 7
    Yetkili abi olaraktan oluyor mu?
    3 ...
  16. 49.
  17. Temet bak 0 0 7’yi ben atadım, ona göre benle aranı iyi tut.
    0 ...
  18. 48.
  19. --spoiler--

    Benim yazım tarzım seni ilgilendirmez.

    --spoiler--

    ya zaten dünyada boş beleş olan hiçbir şey beni ilgilendirmez tabi de nezaketen t...k geçmeden önce bir nedeni, alt yapısı var mı öğrenmek istedik sadece. yokmuş.
    2 ...
  20. 47.
  21. Nihoş 0 0 7 ağabey böyle terbiyesizliklerden, hadsizliklerden hoşlanmaz bak.

    Ben şimdiden uyarayım da sonra uyarmadı olmasın. Bir soru soruyor düzgün cevap ver.
    2 ...
  22. 46.
  23. --spoiler--
    lan olum hadi ben de kendimden kendi hesabımda 1. çoğul şahıs olarak royal speech çerçevesidne bahsediyorum da sen neden kendinden yine kendi hesabından başkasıymış gibi bahsediyorsun?
    --spoiler--

    Benim yazım tarzım seni ilgilendirmez.
    3 ...
  24. 45.
  25. --spoiler--

    Mevzu, temeti mahkemeye vermemiş ki.

    --spoiler--

    lan olum hadi ben de kendimden kendi hesabımda 1. çoğul şahıs olarak royal speech çerçevesidne bahsediyorum da sen neden kendinden yine kendi hesabından başkasıymış gibi bahsediyorsun?
    2 ...
  26. 44.
  27. Mevzu, temeti mahkemeye vermemiş ki.

    Bir kitleye küfür edilmiş onu ihbar etmiş

    Yani 0 0 7 üstadın dediği gibi kişisel değil kamu davası.

    Ha bir şey çıkar mı?

    Onu bilemem.
    4 ...
  28. 43.
  29. ben de onu bekliyorum şu anonimliği bir ortadan kalksın da alem delikanlı görsün hele. çok atıp tutuyordu ya. onun şikayetinden bir şey çıkmaz asıl bomba onun aleyhinde açılanlar olacak hala şaka zannediyor kamil.
    2 ...
  30. 42.
  31. delinin lafı ile kimse borsaya para yatırmaz bro o yüzden daha türkçe yazmayı beceremeyen, cimer şikayetlerini cumhurbaşkanının kendisinin okuduğunu sanan bir meczubu kimse dikkate almaz devam edin.
    6 ...
  32. 41.
  33. Cidden haberin yok mu, beni mi kekliyorsun? Nihoş seni cimer’e şikayet etmiş.
    1 ...
  34. 40.
  35. Atanamamış temel reis, tanımıyorum geç.
    1 ...
  36. 39.
  37. bana enayi diyordun, ne oldu, cimerlenmişsin? meh meh meh!

    gocu abinin her çaylak oluşunun sebepleri vardır ve sözlükte köklü değişimlere yol açar, bunu unutma aslanım! sayın cumhurbaşkanı seninle özel ilgilenecekmiş. meh meh meh
    2 ...
  38. 38.
  39. 37.
  40. Çaylak atan eller kırılsın.
    1 ...
  41. 36.
  42. Nickini ilk gördüğümde temel reis sandım.
    2 ...
  43. 35.
  44. 34.
  45. 33.
  46. Puhaha nerede bu azılı eleman

    Düşünün işte fenerde bunlar başkanlık için oy kullanıyor.

    Neden başımız boktan götümüz sikten kurtulmuyor diye.

    Arazi olmuş o kadar arazi ki üstüne 90 bin kapasiteli galatasaray stadı yapılır.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük