--spoiler--
kalabalıkta efelik yapan illa ki tenhada da yine denk gelir. hatırlatırız bunları o zaman muhatabına utanır utanmaz kendi bileceği iş.
--spoiler--
rica ederim be canım abim. hani sen bir entry önce boş beleş deyip bir de t...k geçmek vs. deyince ben de karşılık öyle bir cevap verdim.
benim için önemlisin. siz diğerlerinden farklısınız. benim bir saygısızlığım yoktu. sizin üslübunuza karşı üslüp oldu. fazlası değil.
normal sözlük konusunu kapatalım zaten başka bir yazarın nickaltı.
ricana, geri çevirmemize bir sey dediğimiz yok da valla biz hiç öyle hatırlamıyoruz ya neyse....kalabalıkta efelik yapan illa ki tenhada da yine denk gelir. hatırlatırız bunları o zaman muhatabına utanır utanmaz kendi bileceği iş.
güzel kardeşim sen gerçekten sorunlusun kuvvetle muhtemel. böyle bir mantık olabilir mi...senin mantığına göre garanti bankasında şube müdür olan kişini iş bankasında hesabı olamaz bu çıkarımla.
ticaret falan yapıyorsan hemen o işlerden anlayan birilerine vekalet ver zira bu kafayla hiç sana göre işler değil bunlar belli ki.
ayrıca biz orada normal yazarız. birileri gibi buradan dehlendikçe burada fake hesaplarla cirit atarken oraya da gidip buraya sallayan şeyler de yazmıyoruz. neysek oyuz. isteyen gitsin baksın, hesap orada.
--spoiler--
ya zaten dünyada boş beleş olan hiçbir şey beni ilgilendirmez tabi de nezaketen t...k geçmeden önce bir nedeni, alt yapısı var mı öğrenmek istedik sadece. yokmuş
--spoiler--
Ben sana soruyor muyum, buranın yetkilisiyken, normal sözlükte niye yazıyorsun nezaketen?
Hem de buradaki aynı nickinle. 0 0 7
Yetkili abi olaraktan oluyor mu?
ya zaten dünyada boş beleş olan hiçbir şey beni ilgilendirmez tabi de nezaketen t...k geçmeden önce bir nedeni, alt yapısı var mı öğrenmek istedik sadece. yokmuş.
--spoiler--
lan olum hadi ben de kendimden kendi hesabımda 1. çoğul şahıs olarak royal speech çerçevesidne bahsediyorum da sen neden kendinden yine kendi hesabından başkasıymış gibi bahsediyorsun?
--spoiler--
lan olum hadi ben de kendimden kendi hesabımda 1. çoğul şahıs olarak royal speech çerçevesidne bahsediyorum da sen neden kendinden yine kendi hesabından başkasıymış gibi bahsediyorsun?
ben de onu bekliyorum şu anonimliği bir ortadan kalksın da alem delikanlı görsün hele. çok atıp tutuyordu ya. onun şikayetinden bir şey çıkmaz asıl bomba onun aleyhinde açılanlar olacak hala şaka zannediyor kamil.
delinin lafı ile kimse borsaya para yatırmaz bro o yüzden daha türkçe yazmayı beceremeyen, cimer şikayetlerini cumhurbaşkanının kendisinin okuduğunu sanan bir meczubu kimse dikkate almaz devam edin.
bana enayi diyordun, ne oldu, cimerlenmişsin? meh meh meh!
gocu abinin her çaylak oluşunun sebepleri vardır ve sözlükte köklü değişimlere yol açar, bunu unutma aslanım! sayın cumhurbaşkanı seninle özel ilgilenecekmiş. meh meh meh