tematik mode

entry125 galeri0
    125.
  1. 124.
  2. Çaylak hesaptan yazıyor, kimin yaptığını da göremiyoruz. Çakala bak.
    0 ...
  3. 123.
  4. 122.
  5. Tişikkirlir.
    Bir de şu fake hesap olaylarını, sapık ahlaksız yazar sorununu çözelim be sivaslım.
    1 ...
  6. 121.
  7. 120.
  8. tematik mode'a girip solframe'deki başlıkları kaldırma dönemi kapanmıştır. ordaki hata düzelmiştir.
    6 ...
  9. 119.
  10. doğru şekilde çalışmayan uludağ sözlük özelliği. entry yazılan başlıklar belli bir süre sonra bugün alanında listeleniyor. entry'i sonradan düzenlemesem de sol frame'de görünüyor.
    0 ...
  11. 117.
  12. tematik mod olmuş olmanın şaşkınlığı içinde olup "neden" sorusunu da kime soracağınızı bilememek insana "çüş" dedirtiyor.
    0 ...
  13. 114.
  14. Şuan girdiğim mod. Hayır çıkış yolu da yok mobilde. Bilen beri gelsin.
    1 ...
  15. 113.
  16. Kafasına göre geçen bir mod. Sevmediğim mode.
    0 ...
  17. 112.
  18. hayatımda gördüğüm en sıkıcı ve gereksiz mode. lan bura sözlükse tematik niye var yok tematik diye bir şey varsa bura niye sözlük. forum olsun hıamk.
    3 ...
  19. 112.
  20. 112.
  21. (bkz: 25 eylül 2014 tematik mode un çalışmaması)

    öncelikle bugün amına koymuşlar bunun.

    şimdi nasıl bir şey nasıl bir saçmalık dönüyor söyleyeyim.

    bugün zall denen vasat yazarın gelişmelerden onlarca imla hatasıyla gönderdiği mesajdaki (bkz: uludağ sözlük başlık sınıflandırılması) ve (bkz: kategori) yeniliği sonrası götü başı oynatmış aparat.

    şimdi yeni tasarım'ı işin içine katmadan yazacağım.

    mobil siteden tematik mode'da entry giriyorsun sol frame'e geliyor başlık açıyorsun sol frame'e geliyor.
    ama normal sitede eski tasarıma bakınca bunlar gözükmüyor.

    ama normal sitede eski tasarımda olup tematik mode'da entry girince veya başlık açınca mobil sitede sol frame'e gelmiş oluyor.

    yani ne yapsan ne etsen tematik mode'da girdiğin entry bir şekilde sol frame'e gelip yazarlar tarafından görülebiliyor.

    yani artık rahat rahat bilgi içerikli entry de giremiyoruz.
    eskiden giriyordum amk ne rahatti.

    aslında zall biraz mantıklı hareket etse daha güzel yenilikler gelecek de etmiyor işte.

    sözlüğe kategori sınıflandırılma yeniliği getiriyorsun şu şudur bu budur diye ayırmışsin ama tematik mode'da takılan insanları bilgi içerikli veya rahatsız etmeden sol frame'i bozmadan entry giren yazarları düşünmemissin.

    (bkz: ver allahım ver)
    (bkz: bir ona bir ona)
    2 ...
  22. 111.
  23. kimseyi rahatsız etmeden sakin sakin entry girmek için güzel bir uygulama. bu modda entry girince entry girmiş olduğunuz başlık sol framee gelmez. eski tasarımdan ayarlarım kısmından, yeni tasarımdan da sağ üstteki nicke tıklayıp ayarlarım kısmından tematik mode on ya da off yapılabilir. şu an tematik modda da olabilirsiniz. o yüzden bir değişik yapmanıza gerek yoktur. ben gibi.
    0 ...
  24. 110.
  25. gammazların baş belasıdır. 10 gün bu modda herkese söv. ancak günler sonra yakalarlar.
    ama yıldıkları görülmemiştir. and içmişler ve soylu kana sahipler.
    0 ...
  26. 109.
  27. saçma bir sözlük hedesi.
    lan bir ara bunu yanlışlıkla açmışım, yazdığım 400'den fazla entry kenarda görülmeden kaybolmuş gitmiş, sonradan öğrendim de kapattım.
    2 ...
  28. 108.
  29. bütün butonlarla oynarken aktif ettiğim, sonra iki gündür kendi kendime "lan iki gündür ukte dolduruyorum, niye hala kimse bana küfretmiyo diye sorduğum mod" * lan sol frame de görünmüyomuş ya. hayır birkaç kere de farkettim oysa, geçici bi hatadır diyerek pollyannacıklık oynamıştım.
    0 ...
  30. 107.
  31. ne sikime yaradığını bilmeyen yazarların ölmesi gerekir.
    0 ...
  32. 106.
  33. 105.
  34. az önce öğrendiğim mod. benzer özellikte entry'ler girildiğinde kullanılıyormuş. açıp okuyup öğreneceğim, uygulayacağım.

    rider of red'a teşekkürler.
    0 ...
  35. 104.
  36. ın itibıriyli çılışmıyır.
    1 ...
  37. 103.
  38. saçma sapan seks ve sevgili başlıkları için uygulanmayan fakat girdiğim tanım içerikli başlıklar için moderatörler tarafından uygulanan saçma mod. ulan tanım içerikli başlıklar giriyorum ve burası sözlük adı üstünde neden beni bu moda atıyorsun?
    0 ...
  39. 102.
  40. an itibari ile 3-5 yazar için devreye girmelidir. sol frame şuan uçuşlarda..
    1 ...
  41. 101.
  42. çok entry giren yazarları susturmak için üretilmiş tuş. beni aldılar sesim çıkmıyor kaç saattir insan merak eder allahsızlar. evet.
    1 ...
  43. 100.
  44. çalışmıyor.. az önce denedim, bozulmuş bu...

    edit: çalışıyormuş lan.. mode dan çıkınca geri gelmiş yazdığım..
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük