tarkan

entry1472 galeri209
    346.
  1. sürekli değişen ama sürekli yakışıklı olabilen adam.
    2 ...
  2. 345.
  3. 2010 yılı itibariyle yurtta ve cihanda murat boz'la alakalı tüm şüpheleri yoketmiştir. olm bu kadar güzel albümler yapmasana be adam! khankhayla da papaz olduk sayende amk!
    3 ...
  4. 344.
  5. 24. taşköprü sarımsak festivalinde dün akşam, meşhuuur "sarımsak tacını", baş tacı yapmış; takmıştır. taşköprülülerden alkışı kapmıştır. çok sevmem kendisini, şarkılarını falan ama epey eğlendirdi; güzel bir konserdi.
    2 ...
  6. 343.
  7. bugün itibariyle taşköprü sarımsak festivali nde boy gösteren adam.

    yalnız önemli bir sorun var. konser alanı cuma pazarı diye adlandırılan basbayağı bir bazar. e tarkan da türkiye nin en önemli artislerinden birisi. e ama ;

    (bkz: artiz ne arar la bazarda)

    artiz dayıdan yanıt beklemekteyim. saygılar artiz dayı!
    3 ...
  8. 342.
  9. 10 sene önceki popülaritesine ulaşabilmek için götünü yırtan şarkıcı. para suyunu çekti tabi.
    3 ...
  10. 341.
  11. her kaset çıkarttığında ilk dinlediğimde beğenmediğim ama dinledikçe beğendiğim şarkıcı.
    3 ...
  12. 340.
  13. 339.
  14. 338.
  15. öyle ya da böyle en kral sanatçıdır. pop müziği sevmiyorum ama tarkan bir ekoldür ve kimse itiraf edemez ama içten içe hayranlık duyulan bir sanatçıdır. çok yağuşuklu laa...
    7 ...
  16. 337.
  17. acıtmayan şarkıcı.
    arkadaş insanda biraz özgüven olur. diyeceksin ki gel işte şöyle çatır çatır, böyle kütür kütür, oohhh sabahlar olmasın. koskoca dünya starısın. acıtmayacak denir mi ya. insan içine çıkamazsın sonra.
    7 ...
  18. 336.
  19. bu adamın yeğeni ile aynı lisede okuduk biz. pek muhabbet edemiyorduk.
    yok be olum, tarkan'dan dolayı değil. bölümler ayrı. hani imam hatip lisesi ya, kızlar erkekler ayrı. öyle de enteresan bir olay yani.
    3 ...
  20. 335.
  21. ingilizce albüm çıkarttığından beri soğuduğum ama son albümüyle sanki olmuş lan diye kendi kendime konuşmama sebebiyet veren sanatçı...
    2 ...
  22. 334.
  23. rize'deki akrabalarının çoğuyla konuşmayana sanatçıdır. tevetoğulları pek sevmez kendisini.
    2 ...
  24. 333.
  25. 332.
  26. 8 ağustosta ovit yaylasında ücretsiz konseri olan sanatçı abimiz.
    2 ...
  27. 331.
  28. bu adam şarkılarım çay gibidir bekledikçe demlenir diyor ya hani , ya beni psikolojik olarak ziyadesiyle etkiledi ya da (bkz: adam haklı beyler).

    sabahtan beri evde şizofren gibi gel gel gel gel güzelim gel hiç acımayacak , öp öp öp öp diye dolaşıyorum.
    3 ...
  29. 330.
  30. oldum olası antipati duyduğum, hatta okan bayülgen gibi saygı duyduğum bir insan bile programında hakkında iyi şeyler söylediğinde biraz olsun sevemediğim insan.
    5 ...
  31. 329.
  32. --spoiler--
    O süzme bal dudaklara
    Öp öp öp öp doyamadım

    Sütten ak o gerdana
    Bir çıkar ki meydana
    Gel de uyma şeytana
    öp öp öp öp doyamadım
    --spoiler--
    2 ...
  33. 328.
  34. son albümüüyle bize anlatmak istediği bişeyler var sanki.

    (bkz: öp)

    (bkz: gel gel gel güzelim hiç acımayacak)

    (bkz: sevdanın son vuruşu)

    bu adam bizi sikecek gaçalım.
    72 ...
  35. 327.
  36. 08.08.2010 tarihinde rize'nin ovit yaylasındaki şenliklere gelecek olan ve şehirde her yerde afişleri asılmış sanatçıdır.
    2 ...
  37. 326.
  38. 325.
  39. olgu dervişler hakkında şöyle bir yazı yazmış: http://jiyan.us/?p=1398

    başlığı oldukça ilginç: başlı başına sosyolojik bir vak’a: tarkan
    2 ...
  40. 324.
  41. 20 bin 30 bin kişiye sırtını dönerek poposunu sallayan sanatçı.
    3 ...
  42. 323.
  43. yeni albümü ile -sevdanın son vuruşu- meydanı boş bulan ucuz popçulara nal toplatmıştır.
    3 ...
  44. 322.
  45. son albümü harika olan sanatçı. bu adamın sesi zaten çok güzel. aksini düşünen insanlar müzeyyen senarla olan düetini dinledikten sonra düşünmeliler.
    üzülüyorum lan. ben bu adamı çok seviyorum üstüne gidilmesin çocukcağızın.
    neyse abarttım, onun keyfi yerindedir şimdi albümler falan.

    ayrıca bu adam yıllardır bu piyasanın içinde ve bu yıllar içinde adı tek bi kötü olaya karışmamış, genelde 'karıştırılmış'tır. kendisinin yaptığı hiçbi şey olmamasına rağmen genelde basın arkasından atıp tutmuştur. ve bugun, insanlar bi açıklarını yakaladılar. yok eroinman yok kokoinman yok bilmem ne. 'sanatçıları' özel yaşamlarıyla değil yaptıkları işlerle değerlendirmemiz gerektiğini unutuyoruz çoğu zaman. onların kişiliklerini yaşantılarını yargılamaya hakkımız yok. yanında mıydın? ne yaşadığını biliyor muydun?
    hem ne içerse içsin, ne çekerse çeksin ben seviyorum. adamın sesini seviyorum kendisini seviyorum duruşunu seviyorum, insanlara yaklaşımını da seviyorum. yıllardır starım diye geçinenleri görüyoruz twitter gibi boktan sitede. daha kelimeleri bi araya getirip cümle oluşturamıyorlar, her telden çalıyorlar, yaptıkları ürettikleri hiçbi şey yok ona buna bok atarak piyasada kalıyorlar. o yüzden iyiyle kötüyü iyi ayırt etmek, üretenle gel keyfim gel oturanı iyi bilmek gerek. tarkan, kim ne derse desin pop dünyasında milat olmuştur ve gerçek bi stardır. ve tarkanın hareketleri de bi stara uygun hareketlerdir.
    programlara çıkmamasını da çok doğru buluyorum. bırakalım da insanlar onu şarkılarıyla sevsinler. herkes okana çıkıyor, herkes saba tümere çıkıyor. ama tarkan, herkes olmadığının farkında.
    insanları ayırmayı sevmiyorum. kendini abartması da hoş karşılanmayabilir ama kişiliğiyle değil sadece yaptığı işin stratejisi olarak görüyorum. yani yapılan işin, herkesten farkı ortada demeye çalışıyorum.
    he kötü albümü olmadı mı 'metamorfoz' gibi. oldu. artık onu da mazur görücez, onca albüm yapmış adamın bi kötü albümü de bulunuversin ki o albüm de aslında abartıldığı kadar kötü değildi.

    sonuç olarak, uzun zamandır 'albüm' dinlemiyorduk. şarkıların hepsi birbirinden güzel.
    5 ...
© 2026 uludağ sözlük