1.
-
Şöyle bir dizi çıksaydı harika olurdu.
Tanzimat dönemini ve Yeniçerilerin bozguna uğrayışını görmek isterdim.
2.
-
her bölümünü soluksuz izlerdim.
3.
-
Gerçekten çıksaydı, ama bu iktidar döneminde çıkmaz.
Daha yenilikçi bir iktidar gelirse o zaman çıkabilir.
5.
-
Müzikler: Tahminimce Keman, Piyano ve Elektro gitar çalardı.
Bunlar olursa çok zevkli olurdu.