Irkçılık yapmak gibi olmasın ama kötü tanıdığımız bir millettir. Vahşiler, sadistler, katiller...
(bkz: kuyucu murat paşa).
(bkz: srebrenitsa soykırımı).
karşılıklı olarak ne yazık ki birçoğumuzun önyargılı olduğu millet. saçma salak fantezilere kapılıp kendinizi coşturmayın, o yukarıdaki entry (@127)ne öyle sayın yazar yapmayın etmeyin cık cık..!!
insan gibi insandırlar. 2 kere sırbistan'a gittim, bu kadar insan canlısı, medeni, önyargısız topluluk görmedim. sizler; aptalca ırkçı düşüncelerinizle, saplantılarınızla hala düşmanlık beslemeye devam edin. onlar medeniyet ekseninde ilerlemeye devam etsin, siz de mal mal ortadoğu kimliginizle debelenin.
Binlerce Türk'ü hiç çekinmeden öldüren, işkence eden bir toplumdur veya destekliyecisidir. Yıllar boyunca onlar gibi düşünmeyeni öldürmüş, arkasından hançerlemiştir. (bkz: 1 murat)
Yüzyıllardır bu benliğini koruyan ve devam ettiren ırkçı, faşist bir toplumdurlar. Hitlerden ve nazi almanyasından sonra en büyük ırkçı, faşist topluluktur.
Boşnaklarla aynı millettir zaten. Bugün bazı boşnaklar kendilerini sırplara daha yakın hissediyor hatta gidip ortodoks olarak sırp oluyor.
Ayrıca delikanlı falan değil bildiğin kahpe bir millettir.
Arnavutlar ise arnavutlukta yaşayanlar ve diğerleri diye ayrılır. Tiran daki bir arnavutla priştine daki arnavut türklere aynı gözle bakmaz aynı hissiyatla yaklaşmaz.
youtube'da yorum literatürleri şu şekildedir:
remove kebab!
serbia strong!
kebab remover!
go back to middle east!
we are guardians of europe!
Eastern europe is serbia!
slavic race is the best!
jesus christ!
8 bit!
go back to asia!
russia and serbia are ortodox brothers!
greece is our brother!
kosovo je srbija!
constantinopolis is greece!
aslında yerine göre sadıktırlar da. içlerinden birisi 1. murat'ı hançerlese dahi ardından gelen yıldırım bayezid kendilerini affetmiş ve himayesine almıştır. sırplar da bayezidin ordusunda savaşmışlar, hatta ankara savaşında timura karşı anadoluya gelerek yıldırımın ordusunda saflarda olmuşlardır. yenilgiden sonra dahi osmanlı ile ilişkileri gayet iyi olan devlettir.
tabi fatih bu himaye işinden sıkılmış olacak ki sırbistan seferine çıkıp sağlam bir tokat sallamıştır. ondan sonra zaten götü doğrultamadılar yüz yıllarca.
sözlükteki sırp kökenli artıkları ifşa etmiş başlıktır. bre amına kodumun köleleri 600 yıl boyunca kızınız sex, oğlunuz savaş kölesi oldu hala türkleri aşağılama derdindesiniz. zavallılar sizi