sözlükteki çifte standartı ortaya çıkarmış yazarıdır ben twiterımı paylaştım diye azıma tükürdüler foto koysam. denmedik şey kalmaz neden böyle diye soruyor insan ama tabi kadınlara uzanan dili keseriz.
tam bir abla ya. ciddi ciddi diğerleri fotoğraf paylaşmasın ama bu abla paylaşsın valla içim ısındı. derdim sıkıntım olursa başını ağrıtmama izin var mı acaba*
büyük ihtimalle fotorafı çektikten sonra kamerayı bozmuş yazar abla/abi.
Yapmayın allah aşkına neden kendinizi dalga konusu yaptırıyorsunuz millete. Hadi onlar küçük yedi bir bok da ablacım da senin yaptığın oldu mu şimdi 18lik yeni yetme gibi.
Hayır bir de bu fotoraflara hallenip, adriana limakate moss diye götünü yırtan yazarlar var. Ne biçim bir anlayış yavrum sizin bu davranışınız.