bu kim amk. saçma sapan tiplerin niklerini solda görmek istemiyorum artık. 2 haftadır her gün nik altına bişeyler yazılıp çiziliyor.bu zavallı asosyal insancıklar da kendini bi halt sanıyor bombok bi egoyla salınıyorlar.
Kukla'yı çok sevmeme rağmen, bir süre daha sözlüğe gelmemesinin daha güzel olacağına beni ikna eden yazar.
Not: gelirsen de gece gelme kukla!
Uykumuz kaçmasın.*
şu entrysiyle şaşırmama vesile olmuş insan. kızı artvin/atabarı oynayacakmış. bir artvinli olarak, profesyonel bir halk oyuncu olarak bende kızına başarılar diliyorum ve çocuk bayramını kutluyorum.
Şaşırtan yazardır.
Eğer bu da bir trolleme değil, gerçek ise; dünyanın en kutsal görevini yapan yazardır. Bizim annelere saygımız sonsuzdur. Kendisi de bunun bilincine varıp, entrylerine dikkat eder inşallah.
Ekip! Toplanın geri dönüyoruz.*