kukla ile aynı kişi olduğum rivayet ediliyor. ben kukla değilim. sweet laydim ben, küçük bir kızı olan sade bir kadınım . koministimam neyi ispat etmeye çalışıyor anlamadım. modlar görmüyo mu bunu.
edit: hay amk hesapları karıştırmışık. çaktırmayın sevgili arkadaşlar.
abla korktum vallahi yazari göz altı koyu renk kalem hiç olmamış soft ton dene.
esmersin pembe fardan vazgeç toprak tonları dene.
ama en önemlisi kalem mi eyeliner mı çözemedim onu da abartma. çirkin kadın yoktur yanlış makyaj uygulaması vardır.
ar damarında ciddi sıkıntılar bulunduğunu düşündüğüm feyk yazar. siyasi trolleme yapmadan kendi halinde takılıyormuş bak bak bak... kendi halinde takılsan kim sana ne diyebilir? kendi görüntülerini kullandıktan sonra yani?
lütfen buradaki duyarlı her yazar arkadaşım bu konu hakkındaki hassasiyetini bdv'den moderatörlere iletsin. çünkü bu nickin arkasında olan kişi, görüntüdeki kadın değil.
eğer fotolardaki gerçekten o ise, ben de yılkı atıyım. hiçbir kadın ama hiçbir kadın, bu fotolarla böyle bir yerde dalga geçileceğini bile bile yazmaz.
Bayramlık ağzımı açmaya bile değer görmediğim kadınmsı. Sever insan kalınını ne lan? Çoluk çocuk sahibisin biri bende çok kalın var madem seviyormuşun bir değerlendir istersen derse ne cevap vereceksin? Biraz ağır ol ağır.
hazır linç operasyonubaşlamışken bir tekme de ben atayım yazarı.
--spoiler--
cinsel başlıklara yaz arkadaşım yaz ama usulüne uygun yaz. ulu orta "sik" başlığına yazmak ne alaka amk. "sever insan kalınını" aman ne yaratıcı ne marjinal bir açıklama olmuş. diğer cinsel organlarında açılımlarını yazarak sözlüğe büyük katkıda bulunabilirsin hadi bekliyoruz.
--spoiler--
Kadın madın değildir arkadaşlar. Boşuna toplanmayın artık burada, hesaptaki Fotoğraflardaki kadını kandıran bir sahtekardır. Caps alıp orta burda taşak malzemeyi yapabilecek aşağılık bir insandır, kesin memesini kıçını da açtırmıştır da burada paylaşa az onları da başka sitelerde görürüz Artık. Artık bir dekolteyi çok görmez herhalde yakın zamAnda !
Şahsım bunu defaatle dile getirmiş olmasına rağmen işbu sweetoğlan bir hayır bile diyememiş buna rağmen ettiğim bir iki tatlı küfre çok alınıp beni çaylak ettirmiştir. 3 gün. Olsun. Sahtekar olduğunu kabul etmiş oldu en aZından, Kadınları aşağılayan hakkını gaspeden bilmem kaç milyonuncu insandır alttarafı, muhtemelen de modsrasyondan birinin feyki falandır. Durum umurlarında değildir zira.
Hatırlatalım. http://www.uludagsozluk.com/e/24516333/