sweet lady

entry589 galeri33
    241.
  1. Eğer cidden bir kadının fotoğraflarını böyle kullanıyorsa, iki elim yakanda yazarı.
    Yoksa öyle bir şey, sorun da yok.
    Görüşürüz sonra.
    1 ...
  2. 242.
  3. on birinci nesil yazar.

    nedense benim de hoşuma gitmeyen bir durum söz konusu. kadınların hepsi çok iyi bilir ki bir kadın, fotoğrafını paylaşacaksa onun en güzel en aydınlık en net şekilde çıkmış olmasını ön planda bulundurur.

    bilgisayar kamerasıyla çekilmiş fotoğraf paylaşmak aklımıza gelecek en son şey bile değildir yani.

    sanırım gerçekten de biri bizim dile getirmekten dahi utandığımız şeyi yapıyor ve kendisiyle sohbet eden bir kadının görüntülerini paylaşıyor.

    moderasyonun bu konuya netlik kazandırması gerekiyor. görüntüdeki kadının bu meseleden haberi bile olmayabilir.
    2 ...
  4. 243.
  5. iş tarzımı yansıtan bir yazar daha.. işte bu... mükemmelsin... aynen devam et..
    1 ...
  6. 244.
  7. 245.
  8. 246.
  9. iftardan sonrası için elmalı tart yapan yazar. şimdiden herkese hayırlı iftarlar sayın yazarlar.
    0 ...
  10. 247.
  11. Sevecen bir yazar olduğunu varsayıyorum

    Hoşgeldiniz.
    1 ...
  12. 248.
  13. Sanırsam Mutfağa hapsolmuş yazar. Çık artık su mutfaktan ablacım. Mutlu pazarlar dileyelim.
    2 ...
  14. 249.
  15. - hap var cigara var ex var roj var toz var.
    1 ...
  16. 250.
  17. 251.
  18. Eşşoğlusunun tekidir, muhtemelen kendisine inanıp güvenmiş ve de mutfaktan gizli saklı kamera açan bir kadıncağızın ekran görüntülerini şurada taşak malzemesi yapacak kadar yavşak bir adamdır. Değilse ıspatlasın. Ben kadınım sen kadınsın madem, gel skypea?
    3 ...
  19. 252.
  20. Bu kadınceyiz ölmemiş miydi yahu? Yine pörtlemiş. Kabus is turn back.
    1 ...
  21. 253.
  22. Masum Kadının birinin fotoğraflarını kullanıyorsa üzücü.

    Paylaşan kendisiyse trajik.
    1 ...
  23. 254.
  24. kaş göz çizsem götüme,
    daha iyi olur senden.
    resimdeki teyze sen isen,
    selam getir cehennemden.

    bir yazar.
    2 ...
  25. 255.
  26. Dava açılması gereken yazar, silik yemesi gereken yazar.

    Fotoğraf paylaşıyor, tamam. Ama fotoğrafın kendinin olduğu ne malum?
    Belki de elin kadınını haberi bile olmadam bu pislik ortamda rezil ediyor.

    Bu yasal bir suç! Ve modlar buna göz yumuyor.

    Umarım görür de davayı çakar size hayvan herifler.
    3 ...
  27. 256.
  28. Bu kadar laf atmaya hala fotoğrafını paylaştığı için şaşırtan yazar. Umarım kendi fotoğraflarıdır çünkü değilse komik değil insanların fotoğrafını bu şekilde paylaşmak.
    iyice arsızlığa vurmuş ayıp ama.
    1 ...
  29. 257.
  30. sivit leydi sivit leydi
    söyle bacım derdin neydi
    kaldır şu fotoları
    allaşkına garezin kimeydi.

    6 saniyede yazdım. bok gibi olmuş.
    2 ...
  31. 258.
  32. masum bir kadının fotoğraflarını kullanıp trollük yapmaya çalışan yazar,20 entry giren herkesi sözlüğe alırsan böyle olur.
    1 ...
  33. 259.
  34. ah ablam vah ablam
    Ak partili ol ablam
    Sen muhalifin lafına aldanma
    Tesettüre gir ablam

    Bir yazar. inşallah akp li olur.
    1 ...
  35. 260.
  36. http://galeri.uludagsozluk.com/r/sweet-lady-614159/

    köşede yarım kalmış sarı kolanın derhal içilmesi yönünde talimat verdim. bari dolabı koy abla.
    3 ...
  37. 261.
  38. muhtemelen modlardan birinin can sıkıntısını gidermek maksadıyla açtığı feyklerden biri. ya da onların kanatları altına aldığı, koruyup kolladığı, can ciğer kuzu sarması olduğu torpilli yazarlardan birinin feyki.

    birbirinden bağımsız bir sürü insan bu fotoğrafların sahibinin belki de sözlük denen şeyden haberi bile olmadığını öne sürüyor; ama burada tık yok.

    senin cevap hakkın var, evet öyle ya da hayır öyle değil desene? evet öyle evet öyle'dir. hayır öyle değil ispat gerektirir. o zaman bu fotoğrafların bizzat sana ait olduğunu bir şekilde kanıtlayabilirsin. biz de ortada istismar edilen herhangi bir günahsız insan olmadığını anlayarak sesimizi keseriz hatta ben kendi adıma söyleyeyim, özür dilerim.

    ki hiç sanmıyorum hem de hiç. neden sanmıyorum biliyor musun? kızım var kızım var diye ortada gezen bir anne, asla ama asla böyle bir ortamda fotoğraflarını yayımlamaz. annelik mahrem alandır, anne olunca sadece kendin olmazsın çünkü. ona karşı sorumlu olduğun canından bir parça söz konusudur. yani o kısmı geçecen bir kalem.

    sonracığıma fotoğraflara bakıyorum, hiç de öyle bile isteye burada gösterilmek üzere çekilmiş gibi görünmüyorlar. hatta birinde asker selamı vermiş ki bildiğin alakaya maydanoz. uludağ sözlük ne alaka, asker selamı ne alaka. kim bilir o garibim karşısındaki lalenin hangi lafı üzerine asker selamı verdi, bu da aldı o ekran görüntüsünü geldi bu çöplükte ağızlara sakız olsun diye yayımladı.

    lookin çaylak olmuş. sebep de bu başlığa "ben kadınım, madem sen de kadınsın gel görüntülü konuşalım." temalı bir entry girmiş olması. ben kendisini tanımam etmem, ama yazdığı şeyi takdirle karşılamıştım. bu yüzden de bugün çaylak olduğunu öğrenmek epey bir canımı sıktı.

    neden mi?

    hani şimdi sen ortada böyle bir şey varsa da bana ne deyip arkana yaslanıyorsun, bu da gönlünce at koşturmaya devam ediyor ya, yarın öbür gün kız kardeşinin, annenin hatta ve hatta gözünden sakındığın kızının da böylelerine inanıp güvenip sonra ortalığa düşmeyeceğinin, adının çıkmayacağının garantisi yok.

    yani bu kadın gerçekten de bir anne belki de. ama bizim sözlük denen ortamımızdan haberi bile yok. birileri gelmiş burada, kendisiymiş gibi erkeklerin penis boyu hakkında filan yazı yazıyor.

    yeterince mide bulandırıcı değil mi?

    benim için, bu kadının gerçekten burada kendi isteğiyle fotoğraf yayımladığı kanıtlanmadıkça, bu hesap feyktir. görüntüdeki kadın nazarımda annemdir, ablamdır, arkadaşımdır, insan evladıdır ve pisliğin tekiyle edebiyle adabıyla muhabbet edip ondan sonra arkasından bu şekilde üçkağıt çevrilmesi de şerefsizliktir.

    çaylak maylak olursam da içinizden bir insan evladı çıksın ve silinmesi muhtemel bu entrynin yerine yenisini yazsın lütfen.

    evet burası kaliteli bir ortam değil, burada her türlü müstehcenlik söz konusu, küfür de ediyoruz, cinsellik de konuşuyoruz, hatta birbirimize hakaret de ediyoruz.

    ama kol kırılır yen içinde kalır.

    buradaki hiç kimsenin buraya dahil olmayan sıradan bir kadının arkasından bu şekilde hareket edilmesini hoş karşılayacağını düşünmüyorum. hepimizin ortak bir sınırı var. bu sınır o sınır işte.

    böyle bir şey varsa -ki yanılmayı gerçekten isterim- bu, uludağ sözlük için bile çok fazla ayıp.

    edit:

    (bkz: #24488798)
    (bkz: #24488881)

    bir de şöyle bir twitter sayfası var. burada bir sürü fotoğrafını gördüğümüz kadının hesabında kendi fotoğrafı yok. neden? çünkü kadıncağızın burada olan bitenden haberi bile yok.

    edit2: kimse sana laf sokma meraklısı değil. tek derdimiz bu zavallı kadının arkasından çevirdiğin pisliğin açığa çıkması ve cezalandırılması. tabii moderasyon denen oluşumun içinde vicdanı olan biri var ise.
    30 ...
  39. 262.
  40. enine çizgili şeyler giymemesi gereken apla. biliyorsunuz şişman gösterir.
    ayrıca gördüğü her nesnenin üzerine astığı danteller aklımı aldı. çamaşır makinesinde falan da var. gerçekten harika.
    2 ...
  41. 263.
  42. Boş beleş bir şey. Bunu ciddiye alıp yazı yazılır mı lan.

    oğlum buradaki sistem belli. Bunun gibiler dikkat çekme amacıyla 3-5 hareket çekerler, sonra 10-12 KISILIK birBIRLERINI YALAYAN grup oluşturur kendilerini bir şey zannederler.

    girin bakın ne yazmış, okunacak şükela nesi var. Koskoca bir sıfır.

    elimde olsa bunların alayını sözlükten sürerim.
    4 ...
  43. 264.
  44. komik fotoğraflar paylaşan hanım abla.
    0 ...
  45. 265.
  46. nickini alırken simit yazacağına sweet yazan ablamsı/teyzemsi varlık.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük