aynı takımda kavga eden 2 kişinin birini karşı takıma gönderdikten sonra hızını alamayıp diğerini diskalifiye ederek yaran programdır. lan bir takımdan aynı anda 2 kişi attın ne s.kime yaradı afedersin?*
ACUN ILICALI NIN ADETLETLi OLDUGUNU DÜŞÜNDÜĞÜM OYUN ANLAYIŞI VARDI TAKi BU 2016 YILININ SURViVORUNE KADAR..
NAGiHAN DENENEN YARATIK NEDiR YA. DAMLA GiBi BiR PRENSESLE YARIŞAN DEĞiŞiK BiR YARATIK.. HER OYUNUNU ALIYOR DiYOR Bi DE ALIRSIN TABi CiNSiYETiN FARKLI.
bu yıl semih ve gizem k'yı desteklediğim* yarışma. aslına bakılırsa ben bu semihi ütopya'da sevmezdim finalde kaybedincede sevinmiştim ama hakkının yenildiğini en koyu tuncaycılar bile biliyordur. ama gelelim gönüllülere ben hayatımda bir topluluktan bu kadar nefret etmedim. kafa dağıtmak amaçlı izlediğim program sayelerinde işkenceye dönüşmüş durumda bu tayfadan ekranda kimi görsem istemsiz basıyorum küfürü. içlerinden sadece damla isimli yarışmacının ciciklerini ayrı tutuyorum sanırım gönüllülerin tek çekilebilir yanı onlar *
semihe yine kazandırmazlarsa umarım yattara kazanır diyeyim son olarak.
smoothie blenderımda atom parçalarken yorulup kafa rahatlatmak amacıyla izlediğim tv programı.
Atakan sen nasıl sinsi yalancı cakal bir insansın arkadaş serkay denen kişiliksiz sonuna kadar haklı çakma delikanlı demekte. adamın egosu götünden daha büyük.
ütopya tuncay sınıf arkadaşımdı dolayısıyla semihden acayip nefret ederdim de her iki adadaki itici iğrenç insanların arasında semihi acayip sevmeye başladım akıllı cocuk. ha bir de yunus ç var yeni fenomen olma yolunda ilerliyor.
neyse ben blendera bir bakayım muzla buz karışmış mı, daha balı çileği dökeceğim çok işim var çok.
semih ayağım kötü deyip oynamamak yerine, oynamak istemiyorum deseydi. millet kıllanmazdı. atakan, ezgi'yi yazabilirim dedikten sonra semih'e kıl olmuştu zaten. yunus da sakatım dedikten sonra kıl oldu. semih, gizem'i korumak istediği için dokunulmazlık oyununda oynamayacak gibi. totalde en dürüst kişi yunus gibi duruyor. diğerleri hep çıkar peşinde...
Alenen oylamalarda insanları etkileyen program.
Mesela fragmanda Atakan adlı yarışmacı, "ezgiyide yazarsan bana bayrak açtığını düşünürüm" gibisinden konuşuyor, reklam şudur budur derken o sahne geliyor gel gör ki o sahnenin birde öncesi varmış o cümle "ben güçsüzler gitsin istiyorum, yattara veya ezgiyide yazarsan bana bayrak açtığını düşünürüm" şeklindeymiş.
işte bu şekilde algı yaratılıyor, dün semihin konuşmaları ve atakanın konuşmaları nereden kesiliyor neler söyleniyor tam belli değil, aynı olaylar survivor panaroma adlı programdada alenen hakan hatipoğlu tarafından yapılmaya başlanmıştı öyleki işi sosyal medya hesabına kadar yansıtıp, semihe yunan adalarına git filan yazmıştı, eski yarışmacı veya konuk olsan eyvallah söylersinde programın sunucusu olarak tarafsızlık nerde diye sorarlar, nitekim insanlar da bunu dile getirdi ve bütün tweetlerini silmiş.
Özetle montajda oy almasını sitediğiniz kişinini iyi görüntülerini arka planda sesi ve görüntülerle verdiğinizde smsde patlama yaşanıyor, ibrahim örneğini gördük bundada. Önüne geçemedikleri tek bir durum var o da Semih'in sms potansiyeli, ne olursa olsun adam sms de lider çıkıyor.
Semihin finale gitmesinde ki en büyük etken ise kesinlikle net konuşması olacak, ortamda başka kamerada başka arkadaş arasında başka konuşmadığı için finali görür, bunun adı da tecrübe ütopya'dan gelen tecrübesi, hali hazırda yarışmacıalrın tamamı, kameraya başka ortama başka konuşuyor.
semih, yunus'un konuşma teklifini reddetti ya ışte duruş budur. adam "abi seni öldürüp üzerine toprak atacağız, müsaden var mı" atakanvari hesaplarıyla gelmis konusmak istiyor ya. sonra da reddedilince iyi niyet elçisiymiş tavirlari. semih'in buradaki net tavrını bir kez daha takdir ettim. yunus'a sağlam kapak yapti.