semih ayağım kötü deyip oynamamak yerine, oynamak istemiyorum deseydi. millet kıllanmazdı. atakan, ezgi'yi yazabilirim dedikten sonra semih'e kıl olmuştu zaten. yunus da sakatım dedikten sonra kıl oldu. semih, gizem'i korumak istediği için dokunulmazlık oyununda oynamayacak gibi. totalde en dürüst kişi yunus gibi duruyor. diğerleri hep çıkar peşinde...