Suriyeliler saatte üç veya beş tane doğurabilirler. Savaş sırasında ayakta üreyip çocuğunu beze sarmakta üstlerine yoktur. Cinsel temas olmasa bile kendi kendilerine nem kapıp bile üreyebilirler.
5 yıl kadar önce avrupada türklere reva görülen muameleye türkiyede reva görülenlerdir.
bu olayları görünce askerdeki tertipçilik aklıma geliyor. alt devrem gelsin bende onları sikicem diyen cahil erler ile dolu memleket.
suan kendileriyle ayni ortamda bulundugum ve onumuzde ki bir hafta bulunacagim millet. hic onyargisiz sunu solemeliyim ki allahim susmuyorlar. nefes almadan konusuyor adamlar. bunlarin dillerinde bir vurgul ne bileyim bir nokta durak bisey yok mu. zira beynimi yaktilar (!).
ilk geldikleri zaman cok uzulmustum. dedim yazik ya insanlara kim yasamak ister. daha sonralari zaman ilerledikce isim geregi kendileriyle icli disli oldum. onceleri dedim tamam meslek ogrenmeye geliyorlar iyi hos. daha sonra baktim isin boyutu degisiyor. adam diyor ki gelmeyim ama para ver.
en son 50 bin liralik bir hibe programi icin basvurdum. ilk egtime gittigim zaman bir baktim ki tek turk benim. lan dedim noluyoruz. asamalari tek tek gectim. en son adimdan bir adim once egtimdeyim. 60 kisiyiz. ve sadece 5 turk. adamlar elin adamlarina alin tepe tepe isinizi kurun diye tam 50 bin lira karsiliksiz hibe veriyorlar ve bundan bizim milletimizin haberi bile yok bende sans eseri ogrendim. son ayagina da zaten rahatsiz oldugum icin gidemedim. bizim turklere hibeyi yedirdiler mi bilmiyorum. isin ozu bize mustehak. hatta az bile.
edit: hic susmuyorlar ve hepsi bir araya gelince soslu misir kokuyor.
allah basimizdan eksik etmesin onlari. sayelerinde reisimiz baskanligi alabildi. sonraki secimdede gitmesinler ve akp lehine oy kullansinlar ki reismiz basimizda durabilsin.
750 lira aylık verdiğin işçi suriyeli de gitsin, günlük 5 liraya çalıştırdığın çırak suriyeli de gitsin, kümesten bozma evini 800 liraya kiralayan suriyeli de gitsin, kuma aldığın suriyeli kadın da gitsin. hatta suriyeli kuma olayına girdiysen sen de beraberlerinde git, bu ülkeye yapabileceğin en büyük katkıyı yapmış olursun.
Hepsinin amk. Hatta Suriyede yaşayan işinde gücünde aklı başında kim varsa onların bile ta amk. Bana suriyeli demeyin. Artık bundan iyisi şam da kayısı bile olsa şam a gidenin de amk.
bayramlaşmak için ülkelerine gitmiş olan "savaş mağduru" mültecilerdir. canlarım yhaa ceplerine konan 1000 küsür liralar ile "savaş" olduğu için terk ettikleri ülkelerine bayram için "koşarak" giderlerken insanın içi nasılda şey oluyor..
Irkçıyım ak partililer, seveyim sizin kardeşlik anlayışınızı. Oğlu Diyarbakır'da askerlik yapan bir annenin harçlık biriktirmek için kağıt toplayan şu annenin, tüm vebali siz dinci fakat kuran-ı kerim den bir haber olan yobaz, cahil, cühela ak parti sevicilere girsin.
Siz hala daha taciz, gasp, tecavüz eden Suriyelilere ve gizleyen basına ki basının da amına koyayım, sahip çıkın. Siz nasıl bir tarikatsınız bilemedim.