Ülkemizdeki misafirlerimiz. Fakat biraz abarttılar gibi ama bu onların suçu değil. bu hakkı onlara verenlerin suçu. Tamam aldın da bari ülkenin işine yarayanları alsalardı.
Günbegün geçtikçe ilerde Türkler'e ırkçılık yapacak kadar artacaklarını düşünüyorum! artık her yerdeler, içimizdeler artık! bir Karadeniz Bölgesi kaldı -Afedersiniz- s*çmadıkları ama bu gidişle orayı da talan ederler; istanbul gibi!
Kendi vatanına hayrı olmayan, bizim güvenlik güçlerimiz şehit olurken onların ise her bir karışı kanla alınmış atalarımızın canı kanı pahasına Türklük uğruna savaştıkları topraklarda sefa süren insanlardır. Gitmesi gereken insanlardır. Idda ediyorum bunlar ileride başımıza soykırım gibi bir idda ile bela olacak.
Pişkinlik ve arsızlık dizboyu. Bizim askerler oralarda sıcakta debelenirken, Adamlar nargilelerini almışlar, sahilde, parklarda karı kız kesiyorlar, üstüne üstlük
bi de "Allah Türk askerinden razı olsun" diyorlar.
daha da gitmez bunlar. kimse umutlanmasın. aksine seçim sonuçlarına hiçbir türk ün sevinmediği kadar bunlar sevindi. ne zaman ki yaptıkları ahlaksızlıklar, anarşik davranışları üzeri kapatılmayacak kadar ayyuka çıkacak o zaman anlayacak insanlar bunların nasıl bela olduklarını.
--spoiler--
Cumhurbaşkanlığı seçimlerini Erdoğan'ın kazanması en çok 4 milyon Suriyeli mülteciyi sevindirdi. Seçim sonuçlarının açıklanmasının ardından Suriyelilerin kutlamaları kameralara yansıdı.
--spoiler--
Kutlama dedikleri birbirlerinin sırtına çıkıp hödöööö hödöööö ördoğan diye böğürmek pardon bağırmak. Kameraların çektiği özgün bi şey yok yani.