Savaşa bayram tatili mi veriliyor? Keyiflerine göre gitmeyi biliyorlar.
siktirip gitsinler ve tamemen gebersinler. esad işini biliyormuş megerse. bakti dogal seçilimin geleceği yok, kendi ülkesinin pisliklerini nasıl da dağıttı..
Bu Devlete, yıllarca vergisiyle, gerek yapılacak askerliği gerekse eğitim sonrasi hizmeti ile katkısı olan kendi vatandaşına, bana, beş kuruş dahi yardımı yokken, buralarda keyif süren bu orospu çocuklarını maaş günü bankamatik sırasında gördükçe, acı çekerek gebermeleri tek temennim. Iki tarafınında..
Bu kadar vaat var ortada suriyelileri göndereceğiz diyen yok. Sadece ince bayramlaşmaya gidenlere kapıyı kaparım diyebildi. Suriyelileri kesin göndereceğim diyemedi.
Bence en büyük vaat bunların gönderilmesi ama kimse söyleyemiyor. Bilmediğimiz bir şeyler var. O kesin.
Mithat Paşa caddesi üzerinden konaktan güzelyalıya doğru yürürken orda börek falan satan bir kafe var. işte orada arkadaşımla çay içmek üzere oturduk. Sonra garson olarak bir kız geldi. Ve konuştuğunda anladım ki suriyeliydi. Ve aman Allahım bu ne tatlılık. Tabi ben komik komik sorular sorarak kızı güldürdüm sonra saçma sapan şeyler aldım tek tek kız gelsin diye. Her seferinde tatlı tatlı gülümseyerek getirdi. Ona bariz asıldığımı anlamıştı ve hoşuna gittiği belliydi. Bir şekilde telefonunu alayım yada ismini soyismini öğreneyim falan diye düşünürken kekovari işyeri sahibini farkettim. Bana bakıyordu ve kendi kendime dedim ki beyinkundakcisi manyak mısın aq. Ve gittik.
Ulan isin asli bunlar suriyenin yuzde 80 i yuzde 12.5 ise esadcilar yani bu yuzde 80 i ulkenin yuzde 12.5 u tokatlayip ulkeden pislik olanlarini def ediyor . Bunlardan muacir olmaz ki bizden ensar olsun .
Maşukiye ve sapanca gölü turuna cıktım. Resmen kendimi mağaradan cıkmış gibi hissettim. En Son Taksime gidince böyle hissetmiştim. Resmen Maşukiye ve sapanca küçük suriye olmuş. Bütün her yer arapça tabelalar ve herkes bagıra bagıra arapça konuşuyor.
Kim bizi bunlardan kurtaracaksa Ben oyumu ona vereceğim.
rte zaten suriyelileri ülkenin başına saran zat olduğu için böyle bir sözde bulunması "seçim sonrası ohal'i kaldıracağım" demesinden farksız olacaktır.
nadir istisnaları dışında bence her millet ülkesinde güzeldir, mutludur. türk türkiye'de, suriyeli suriye'de, japon japonya'da yaşarsa mutludur.