Öncesinde stok takibi yapmak bunu yönetmek zor oluyordur tek depoyken yine idare ediliyordu
ama 2 depoya çıkınca takip etmek zorlaştık. ideasofta geçince çok daha rahat ettik. Şimdi
herhangi bir sorun kalmadı. Çok rahat hem takibini yapıyorum hem de yeni ürünler geldikçe
güncellemelerini yapıyorum.