starbucks

entry2077 galeri129 ses2
    398.
  1. bir numaralı mekanım. her gidişimde ismimi anlamamaları üzerine çesitli isimler edinmeme sebep olan yer. kenarda köşede yiyişenler olmasa daha iyi olurdu ama neysseee bilemiyorum yanee.
    2 ...
  2. 397.
  3. zamanım olsa da yarın öğlen güzel bi latte alsam, ne bileyim bi mocha ile öğle yemeği sonrasını şenlendirsem diye kapısında yatasım gelen yer. kazaskere açılarak bana daha da yaklaşmıştır, candır, sevilesidir.
    0 ...
  4. 396.
  5. parası çok aklı kıt insanların gidip öne doğru eğildiği mekan.

    zorunlu düzeltme: giri içerisindeki bir betimlemeden dolayı düzeltme istendi... ben de yeniden betimledim.
    4 ...
  6. 395.
  7. kahveyi sipariş verdiğinde üzerine ismini yazan mekandır.
    1 ...
  8. 394.
  9. mekan güzel tamam. içecekleri de beğenirsin beğenmezsin ona da lafım yok. fiyatlar da sikimde değil.

    her şey de güzel, sorun yok da çalışanlar ne lan öyle? bi götleri kalkıklık, her boku bilirim ben tavırları falan. kimsin lan sen? aldığın askeri ücretle götün mü kalkıyor? kaç dil biliyorsun, hangi okuldan mezunsun? işçi değilde patron musun? bir bok değilsin arkadaşım, gidip orada üzerindeki t-shirt'ün armasıyla da kimseyi ezmeye hakkın yok.
    4 ...
  10. 393.
  11. evde kullanmak için güzel kupaları vardır. biraz daha para verirseniz isminizi bile yazarlar...
    1 ...
  12. 392.
  13. 391.
  14. türkiyede ki starbucks kahvehaneleri hakkındaki görüş ve tanımlamaları okuyunca yurdum insanının ne kadar yabancı kültüre meyilli olduğunu belirlemek zor olmasa gerek. ne yazık ki yurdum insanı, amerikalıların dünya insanını amerikanlaştırıp, kendi öz kültüründen koparıp, amerikan yaşam şekline sokmak amcında olduğunun farkında olmuyor. starbucks ve diğer amerikan firmalarının asıl amacının, türk tüketicisini sömürmek ve de genç insanımıza kendi kültürünü enjekte etmek amaçlı bir proje olduğunu göremeyenler, içtikleri içeceklerin adlarını dahi amerikanca yazdıklarına göre, ne yazık ki başarıyorlar.
    2 ...
  15. 390.
  16. kafe kafe dolaşan lise öğrencisi için ideal mekandır aslında. Ha tabi öğrenci derken 5-6 sap dolaşan öğrenciler için değil 5-6 sap adam gider çay ocağına çay içer tavla atar daha ucuza gelir. hem ne gerek var PES oynamak varken kafeye falan gitmeye.

    Şimdi öğrenciler için neden ideal oraya gelelim.

    ideal olma nedeni tepende garson dolaşmaz. Alırsın 5 liraya kahveni istediğin kadar otur. istiklalde veya herhangi bir yerde yani biraz ayakaltı bir yerde istanbul şartlarında kızlı erkekli gidilecek yerlerde bi bardak çay 2 liradan başlar. bir mekanda 30 saatten fazla oturacaksan 1 bardak çay da kesmez, 2.yi içersin, bu da büyük eşittir 4 lira demektir.
    Ha öğrencisin yüzsüzlük yap 1 saate uzat bu zamanı, ama bu sefer de genç öğrencisin ya bi kafeye oturdumu kıçın oraya yapışır haliyle normal bir insanın oturacağından katlarca fazla oturursun.

    işin Küresel sermaye, kapitalizm vs eleştiri kısımlarını es geçersek (asıl önemli nokta budur aslında) kafelere takılan insanların burayı eleştirmesinin temel sebebi bence oraya kendilerini ait hissetmemeleridir. Şimdi gidersin oraya, bir şekilde takıntıların varsa starbucks populasyonunun ait olduğunu sandığın ekonomik gelir kitlesine ait olmadığını sanırsın, bu da seni mekandan soğutur veya aşırı değer verip bir halt sanmana ve devamlı oraya takılmaya çalışmana neden olur. Oysa dediğim üzere boktan bir istiklal caddesi kafesinde bile oturayım dediğin zaman aynı hatta daha düşük kalite ürünlere daha fazla para verirsin yekünde.

    toparlamak gerekirse hal böyleyken yani hizmet sektörüyle öğrenci harçlıkları arasındaki uçurum en boktanında bile almış başını gitmişken sırf starbucks'ı fiyatları yüzünden eleştirmek garip kaçıyor. dediğim üzere bunun nedeni farklıdır.

    Ha ben birkaç yerde daha belirtmiştim Bebek starbucks harici starbucksları pek tercih etmem çünkü demleme çay ve türk kahvesi olmayan yerleri sevmem, Lakin bu zamana kadar da çok iyi yerler harici Türk kahvesini adam gibi yapan yer görmedim, Çayda ise mekanların yüzde 90ını kötüdür ki en iyi performans yine çay ocağı çayındadır.
    4 ...
  17. 389.
  18. ticari stratejisi örnek alınması gereken devasa şirket. (bkz: starbucks gezegeni)
    3 ...
  19. 388.
  20. gitmem, görmem, bilmem bir yerdir.. komiktir..
    2 ...
  21. 387.
  22. giresun da olmayan kahve dükkanı.
    1 ...
  23. 387.
  24. Pit10un Sansara attığı dissin sözlerinde yer alan ünlü kahveci,

    aferin sana çok iyi yaptın tracklerimi çöpe atıp
    otobüs parası yokmuş saray gibi evini satıp
    5 limuzin alsın özel şoförüyle dolaşIrken
    etilere uğrayıp starbucks a el sallasın
    1 ...
  25. 386.
  26. havuçlu keki muhteşem olan cafeler zinciri. ha o para verilir mi o ayrı konu.
    1 ...
  27. 385.
  28. yılbaşı dönemi geldiği için, "toffee nut latte" içmemize olanak sağlayan ünlü mekan. seviyorum lan!
    1 ...
  29. 384.
  30. sipariş alan kıza gidip ' nescafe yok mu lan godoş ' demek istediğim kazık merkezidir.

    (bkz: kahve dünyası)
    1 ...
  31. 383.
  32. sosyo-ekonomik yarışın en ileri etaplarının olmazsa olmazlarındandır. merak ediyorum, acaba müdavimleri gerçekten çok sevdikleri için mi gidiyorlar, yoksa amaçları starbuckslı olmak mı?
    1 ...
  33. 382.
  34. Forum istanbul'a açılan ve beni son derece mutlu eden süper bir mekan.
    1 ...
  35. 381.
  36. küçücük delikten kahvenizi yudumlamaya çalıştığınız türk kahvesi yerine çok çekilmiş espresso kullanan ve bu espressosu da gayet dandik olan ama hala akıl almaz şekilde insanların akın akın gittiği ve her ülkeyi virüs gibi yavaş yavaş ele geçiren kahve firması...
    1 ...
  37. 380.
  38. dükkanlarının güzel bir dekora sahip olmasından başka hiçbir özelliği bulunmayan kahvecidir. eğer müdavimiyseniz ya paranız çoktur ya da kazıklanmaya alışmışsınızdır. bi kere deneyen eğer normal biriyse daha da gitmez.
    1 ...
  39. 379.
  40. 378.
  41. abd'de düşük gelirli/orta seviye insanlara yönelik bir kahve zinciri. ülkemizde tikicanlar tarafından tamamen yanlış anlaşılmıştır.
    1 ...
  42. 377.
  43. interneti yüzünden geceleri sabahladığım yerdir.
    2 ...
  44. 376.
  45. interneti yüzünden tam kalkıcakken 2 güzel manitanın yanıma oturmasıyla,oturmaya devam ettiğim kafedir.ama beni sikledikleri yok kalkıcağım lan.baska kafeye gidicem.aksama gelirim buraya.
    3 ...
  46. 375.
  47. mecidiyeköy meydandaki şubesini, bünyesinde açık sigara içilen yeri olmaması nedeniyle kapatan yerdir. umarım yer arayışı içindedirler zira cevahir'in havasız mekanında kahve içmek pek keyif vermiyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük