starbucks

entry2077 galeri129 ses2
    423.
  1. buralarda şubeleri bulunur;
    arjantin, avustralya, avusturya, brezilya, bulgaristan, kanada, çin, çek cumhuriyeti, fransa, almanya, yunan dölü, hong kong, endonezya, irlanda, japonya, malezya, meksika, yeni zelanda, peru, polanya, portekiz, romanya, rusya, singapur, güney kore, ispanya, isviçre, tayvan, tayland, türkiye, ingiltere, şili, aruba adası(neresi lan burası), bahamalar, porto riko, belçika, kıbrıs rum kesimi, danimarka, hollanda, sırbistan, jersey adaları, bahreyn, makau, ürdün, lübnan, kuveyt, amman, katar, suudi arabistan, birleşik arap emirliği.
    2 ...
  2. 422.
  3. tuvaletleri* temiz, düzenli ve gerçekten komforlu* olduğu, kahvenin bol olduğu fakat mırra'nın olmadığı, zengin girilip fakir çıkılan bir mekandır.
    2 ...
  4. 421.
  5. türk kahvesi nin yerini asla tutamayacak zengin züppelerin şişirmesi bir markadır. * *
    2 ...
  6. 420.
  7. menüsünde türk kahvesi de olan mekandır. berbattır türk kahvesi ne yüzle satışa konulduğu merak uyandırır.
    2 ...
  8. 419.
  9. bir nevi ekşisözlük'tür.starboks.

    .
    2 ...
  10. 418.
  11. 417.
  12. insanların pahalı olduğundan şikayetçi olmasına anlam veremediğim kahveci. paran yoksa içmeyiver mochalar filan.
    herhangi bir kafede içilecek "aro" marka kahve 3-4 lirayken, starbukcsta filtre kahve 3 liradır. içiniz...
    1 ...
  13. 416.
  14. abd orjinli kahve shop zinciri. geldiği ülke de sadece kahve satılan bir yer iken ülkemizde statü sembolü olması ilginçtir.
    4 ...
  15. 415.
  16. adını bile okuyamadığı içeceklere para veren insanların mekanıdır.
    3 ...
  17. 414.
  18. tüm ülkelerde mantar gibi türeyen amerikan emperyalizminin kahve makinası. dünyanın en büyük su israfçısı. siz hala, aman ne güzel mochito yapıyolar diyip kalorileri almaya devam edin, oradaki wireless'larla internete bağlanıp sevgilinize turtalar ısmarlayın. ve bir çocuk daha ölsün içme suyu yok diye ve biri daha...
    1 ...
  19. 413.
  20. türkiyede ayrı bir çekiciliği vardır bu mekanların, giden tiplerde bellidir. kimse kimseyi kandırmasın herkesin oraya niçin gittiği bellidir. hal böyle olunca insanın içinde bi karşıtlık oluşuyor bu mekana karşı, bilmiyorum sizlere de oldu mu, sonra öğrendim ki londra'da bu mekanlara, starbucks'a sürekli giden bir genç deyimiyle söylim, alt tabakadan başka kimse gitmiyor. yani adam yemişim parasını pulunu diyor, kahve içmek için en ucuz mekanlar starbuckslar efendim. ilginize.
    1 ...
  21. 412.
  22. 8 lira verip de kahve içebileceğiniz yer.

    Buradaki elemanların havasından geçilmez. Sanki starbucks'da kahve içmek dünyanın en önemli işlerindenmiş gibi, sanki orada kahve içen insancıklar dünya için çok önemli şahıslarmış gibi bir eda, bir tavır içerisinde içer bu elemanlar alt tarafı bir kahveyi. Yahu bir kahve bu ya? Başka birşey değil yani. Neden o gözler "bana bak bana, starbuckstayım, sen ufacık bir varlıksın ama bak ben burada kahve içiyorum." şeklinde fer fecir okur yoldan geçen insanlara? Çok mu matah birşey, soğuk kahvenin içine pipet atıp şuh bir ifadeyle onu içmek? Ne günlere kaldık.
    2 ...
  23. 411.
  24. hatunlara rüzgar yapmaya çalışanların mekanı.
    2 ...
  25. 410.
  26. tikkylerle birlikte normal insanların da kahve içmek için uğradığı, biraz tuzlu, harika kahveleri olan bir müessesedir.
    1 ...
  27. 409.
  28. bir bardak kahvenin 10 lira olmadığı kahve şirketidir. son zamanlarda sözlükte başlatılan starbucks düşmanlığına anlam veremiyorum. düşünelim; paran var, araban var, çevren var ne yaparsın? tabi ki parasını verip lüks yerlere gidersin. tarih boyunca da böyle olmamışmıdır. parası olan ferrari'ye biner, en lüks yerlerde yemeğini yer. yani sözün özü ayağını yorganına göre uzatmak en mantıklısı olacaktır. starbucks'ta en ucuz nasıl kahve içebilirim diye merak eden varsa mesaj atabilir.
    1 ...
  29. 408.
  30. 7 liraya b*k kadar kahve gelmesi ,3 saatte orda oturmak için gıdım gıdım içlir.
    2 ...
  31. 407.
  32. 406.
  33. fiyatının yüksek olmasından dolayı özellikle orayı tercih eden kızlarda var. benim için ortam çok farketmiyor ama kızların genel görüşü "ucuz yere abaza dolar bön bön bakar rahatsız ederler" dir. diyorum zengin abazalarda var diye ama.
    1 ...
  34. 405.
  35. 404.
  36. internete girmek için değil hakikaten kahve içip muhabbet etmek için gittiğim yer. kendi halinizde takılırsanız kimse size bi şey yapmıyo, korkmayın. kahveye 10 tl vermekten de korkmayın, kahve fiyatına laf edicekseniz de gitmeyin, ne diyim.
    4 ...
  37. 403.
  38. çok güzel kahvelerin satıldığı şukela bir mekandır. ancak şipariş verebilmek için starbucksça bilmek gerekir.
    2 ...
  39. 402.
  40. sınıf atlama çabası içinde,havaya girmeye müsait kişilerin uğrak mekanı. o değil metrobüse 50 kuruş zam yapılınca belediyeye ana avrat küfür ediyorsun ama starbucks'ta bir kahveye 9 lira bayılabiliyorsun. neymiş? zevk. senin zevkine...
    tabii burada elit kesimi tenzih ediyorum.
    10 ...
  41. 401.
  42. genelde gidenlerin ödediği hesaptan bahsettikleri yer.
    1 ...
  43. 400.
  44. ''olacak o kadar '' kafasındaki insanların '' bu file kaça doluyo biliyo musun?'' muhabbeti yapıp girmeye bile tırstıkları mekan. olsun anacığıım.
    1 ...
  45. 399.
  46. dandik cafelerde bir ice tea'ye 5 lira bayılan insanların aynı paraya ordan, gerçekten kaliteli bir kahve alabileceklerini bilmediği mekan.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük