yavaşlatabilme yeteneğiyle etkili bi herodur ama aynı zamanda ağır olduğu için kullanması zordur ve sabır gerektirir. sikime benzeyen bi lol karakteri.
bruiser ve damager toplaner dönemini bilen oyuncuların sövdüğü karakter. assassin meta yerleşmeden önce görecektiniz signed'i, 2 ay önce renekton neyse oydu, 2 kule arası farmlar, kovalarsan kaçar, kaçarken seni keserdi.
blade of the ruined king ve hydra toplane i çok bozdu, fulltanklar yokoldu.
4 oyundur dereceli de terör estirdiğim herodur.op dir. mid game e kadar adam gibi item çıkarsanız takımınız aptal değilse tf kaybetmeniz imkansız çünkü hatırı sayılır bir büyü hasarı vuruyor. karşı takım bana focuslanıyor ben kaçarken takımım diğerlerini indiriyor. oynaması çok zevklidir.
proxy yapıyorsa dua edin mid-bottan erken kule alabilesiniz. diğer lanelara yardım etmek zorunda kalıyor bu şekilde. aksi taktirde proxy singed ın counterı yok. kendi haline bıraksan tf de ilah oluyor, kovalasan takımın baron-drake-kule kaybediyor. takımınızın ormanına tecavüz ediliyor. falan filan.