Bir bardak çay 15 lira ya. Gidilmez abv. Mecliste bunun yarı fiyatına çorba içiyorlar. Ben burda bu halimle gidip simit sarayına oturmam. Simidi tatlıyı geçtim bak. Sâfi çaydan bahsediyorum. Vicdansızlar.
simit sarayına gidip self servis yapan ve bir iki simitle bir çaya 15 tl ödeyen öğrencilerin- özellikle de liselilerin- kitap ve dershane ücretlerini yüksek bulması çok garip! hangi simit sarayı'nın önünden geçsem tıpış tıpış! bi kere arkadaşımın zoruyla gittim bi daha da gitmem inşaallah! öğrenci evinde her gün yaptığımız küçük sandviçe 5 tl vermenin anlamı yok!
Mekke de kabenin dibinde zamzam towers vardır. O upuzun kule var ya, ha işte o. Onun içinde, 4. Katta simit sarayı var. Rahat 10 defa gitmişimdir oraya. Millet fiyatları tuzlu buluyor, biz orada riyal ödediğimizden fiyatlarla ilgilenmiyordum.
Güzel bir mekandı, şimdi franchise için bakıyorum da başlangıç için 50.000 usd istiyorlar.
Belgrad'a ayni anda 7 tane actilar. Komple cafe costa'yi satin aldilar mulkiyetleriyle. Lan oglum nasil bir paradir bu. Gevrekle falan olacak is degil baska boklar var.