simit sarayı

entry181 galeri16
    155.
  1. yanık simit satış mekanı.
    sokaktaki, metro girişindeki satıcıdan aldığım simit daha lezzetli geliyor bana.

    aldıkları parayı asla hak etmiyorlar.
    8 ...
  2. 154.
  3. devil's cake diye istediğim pasta dankekten daha kötüydü. evde mozaik pasta yapar yerim artık. ekonomi daraldıkça dışarıda yemek istemez oldum, kalite magmada. esnaf da kazansın diyoruz ama bu kadar kalitesizliğe de kimse kusura bakmayacak.
    3 ...
  4. 153.
  5. eh işte bir kaliteye bu kadar para istemek anca Türkiye de olur.
    3 ...
  6. 152.
  7. Bu kadar pahalı olmasına anlam veremiyorum sonuçta ultra nezih elit bi yer değil yani. dışarıdan görünüş itibariyle bildiğin öğrenci mekanı. 2 sandviçe 20 lira istemek. havalimanından bahsetmiyorum bile.
    8 ...
  8. 151.
  9. Açma ve pohaçaların 2 saate bittiği ,servisi yavaş mekan.
    2 ...
  10. 151.
  11. yüzde 10'u Suudi Arabistan merkezli Fawaz Alhokair Grubu'na satılmıştır.
    0 ...
  12. 150.
  13. mecbur kalınırsa gidilebilecek bir mekandır ama son çare olması gerekir.
    1 ...
  14. 149.
  15. berbat bir mekan.
    yaptıkları börek de simit de yenmez. sürekli bir günlük börekleri çıkartıyorlar.
    1 ...
  16. 148.
  17. milyon dolarları götürüp ülkesine az vergi veren firmadır.

    sokakta gezip simit satan abilerimizi bitirdiler.

    izmir için "gevrek sarayı" açmadıkları sürece gitmedim gitmem de...

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1382765/+

    http://www.sozcu.com.tr/2...-dolara-jet-aldi-1777241/
    5 ...
  18. 147.
  19. fiyatları gayet uygun. Öğrenci için güzel kahvaltı mekanı.
    2 ...
  20. 146.
  21. 4-5 yıl öncesine kadar gayet kaliteli ve temiz ürünler yapan mekandı. şimdi ise her mekan gibi ürünlerine kapitalizm ekledi ve kendini elit gibi göstermeye çalışıyor.
    2 ...
  22. 145.
  23. kıytırık ürünlerinin neden pahalı olduğunu anlamadığım overrated mekan.
    1 ...
  24. 144.
  25. Gitmem bilmem, simit dediğin sokakta yenir. Saraymış maraymış oralarda tadı olmaz.
    3 ...
  26. 143.
  27. kuru simite verilen o kadar paraya yazik.
    ustelik sokaktaki simitcinin simiti daha ucuz ve lezzetli.
    2 ...
  28. 142.
  29. Bu kadar pahalı olmasına anlam veremiyorum spnuşta ultra nezih elit bi yer değil yani. 2 sandviçe 20 lira istemek.
    1 ...
  30. 141.
  31. Simit Sarayı Onursal Başkanı Haluk Okutur Türkiye’nin ihracatta kilogram fiyatının 1.5 dolar olduğunu hatırlatıp, kendilerinin simitin kilogramını dünyaya 17 dolara sattıklarını söyledi.
    Okutur, “22 ülkede 100'den fazla mağazamız var. Her hafta 5-6 mağaza açmaya devam ediyoruz. 75 milyon dolar ihracatımız var. Simit gibi bir üründe bu yapıldıysa kim bilir siz neler yapabilirsiniz” dedi.
    1 ...
  32. 140.
  33. Sandığımız gibi her gün taze simitler falan getirmiyorlar. Malesef çoğu ürünü dondurulmuş şeyler.
    3 ...
  34. 139.
  35. simit burger'i çok lezzetli olan mekan.
    6 ...
  36. 138.
  37. Çaya çok hızlı zam yapabilen simitçi zinciridir. Herhalde dünya çapında açtığı şubelerin masraflarını sri lanka'daki sel felaketini bahane ederek çaydan çıkarıyor.
    2 ...
  38. 137.
  39. il ve ilçelere göre yiyecek ve içeceklerin fiyatının değiştiği mağazadır.
    Mesela eyüp vialand şubesinde 4 tl olan simit arası kaşar, istanbul fuar merkezinde 5 tl.
    Peynir markası olarak kaanlar kullanılıyor.
    Ayrıca glutensiz simit ve ekmek satılıyor.
    0 ...
  40. 136.
  41. Simit ve türevlerini satan bir yer için gereksiz pahalı olan yer.
    1 ...
  42. 135.
  43. Zaman geçtikçe büyüyen bir işletme.
    Koç firmasının ortak olmasıyla kendini daha çok geliştireceğine inanıyorum.

    Şimdilik bir Starbucks değil yani.
    0 ...
  44. 134.
  45. bir gün tüm mecidiyeköy'ün kocaman bir simit sarayına dönüşeceğine inanıyorum.
    metrekareye 10 tane simit sarayı düşüyor şuan.

    tanım: simit satan restorantımsı.
    0 ...
  46. 133.
  47. bu yaşadığım küçük yer adına konuşuyorum genelde liselilerin ortam düşkünü ergenlerin doluştuğu ha bazen de görgüsüzlerin yiyiştiği edep yoksunu insanlarında uğrayıp zaten benim gözümde kalitesi olmayan yerin kalitesizliğini daha da indirdikleri yerdir.
    0 ...
  48. 132.
  49. bizde adettendir her şeyin sarayı vardır. düğün yapacaksın düğün sarayı, adalet arayacaksın adalet sarayı, iki satır simit yiyeceksin simit sarayı. bir saray daha var ama hiç girmeyeyim o konuya. eskiden serçe sarayları vardı böyle serçelerin girip yuva yaptıkları üredikleri. bi o saray sevimliydi içlerinde. onun dışında yapılmış tüm saraylar halka yukarıdan bakanların ego abideleridir. nokta.
    6 ...
© 2026 uludağ sözlük