gelelim tanıma. Sigara aşka benzer.
Bırakırsın ve yıllarca içmezsin. Ama yıllar sonra 1 tane bile içsen, hiç bırakmamış gibi gelir. içmeye devam edersin.
Aşkta böyledir. Ayrılırsın ve yıllarca görmezsin. Ama bir gece bir haber gelir sanki hiç ayrılmamışsın gibi devam edersin yanmaya.
sigara ve aşk.
ikisi de sağlığa zararlıdır.
ama ikisi aynı anda büyük mutluluk verir.
ekmek almam lazımdı birkaç gün önce. cebimde 10 lira var. 2 gün sonra da maaşı alıcam. dedim ki 10 liraya 4 ekmek alsam üstüne cips ve kola alırım sonra zaten param yatacak.
markete gittim ''hocam bi camel soft verebilir misin?'' dedim.
ekmek yemeden de geçer 2 gün dedim. ama kahvenın ardından sigara olmazsa olmaz. akşam yemeğinden sonra bi dal içmezsem olmaz. ulan filmin en kritik yerinde yakmazsam o sigarayı asla olmaz.
Hangi kanser türünü tıklasam baş sebebi olan nane. ilginç olan bir nokta ise, sigara tüketiminin tavan yaptığı 70-80'lere nazaran günümüzde azalmasına rağmen kanser vakalarının patlama yapması.
ateistlerden ricam bu konuyu enine boyuna düşünüp açıklamaları.