sigara

entry3502 galeri267 ses1
    1875.
  1. Insan 3 saatte 1.5 paket sigara bitirir mi?nalet olası illet tek yoldaşım şuan.
    0 ...
  2. 1876.
  3. tek dost, tek sevgili. Efkarın ve yalnızlığın mutlak çözümü.
    0 ...
  4. 1877.
  5. SiGARA iÇMESEYDiN iYi ÖRNEK OLURDUN

    SiGARA iÇMESEYDiN PARAN ÇOĞALIRDI

    SiGARA iÇMESEYDiN SAĞLIKLI OLURDUN

    SiGARA iÇMESEYDiN ETRAFINDAKi iNSANLARA ZARAR VERMEZDiN

    SiGARA iÇMESEYDiN SiGARAYI BIRAKMAK ZORUNDA KALMAZDIN

    SiGARA iÇMESEYDiN TERCiH EDiLME iHTiMALiN ARTARDI

    SiGARA iÇMESEYDiN ZEHiR SATILMAZDI

    SiGARA iÇMESEYDiN HASTANEDEN KORKMAZDIN

    SiGARA iÇMESEYDiN ÇOCUKLAR DA iÇMEZDi

    SiGARA iÇMESEYDiN DiŞLERiN ÇÜRÜMEZDi

    SiGARA iÇMESEYDiN AKLINI KANITLAMAK ZORUNDA OLMAZDIN

    Sürekli sigara içmeyin,zararlı,öldürür deniliyor değil mi? ve siz buna rağmen tınlamıyorsunuz. belkide bu uyarı kalabalığının sürekli çemberinizde olması hoşunuza gidiyor? ancak sigarayı desteklemeyen en büyük kuruluşlar bile bu işi para için yapıyor,yani kimsenin umrumda değilsiniz kendinizden başka,sigara konusunda. içen kendine zarar verir.sigarayı bırakmak isteyen birinin zeka seviyesi biraz iyi olmalıdır,sigara içen kişiler genelde zeki değildir zaten, beyin mi var lan sizde ha beyin mi var.
    bu makaleyi niye yazdım kendimi denedim, için zehirlenin. geberinn hatta. banane mk.
    2 ...
  6. 1878.
  7. yani aragis. latince'de öksürük anlamına geliyor. az önce gotumden uydurdum.
    0 ...
  8. 1879.
  9. Şu ana kadar paramla satın aldığım tek dostum *
    0 ...
  10. 1880.
  11. Bir tane yak ya dedirten durumda olunmasına rağmen o sevilen kişiye verilen söz nedeniyle asla içilmez olan nalet.
    0 ...
  12. 1881.
  13. 1882.
  14. Sırf merak için alınıp sonradan bırakılabilen bir lanettir. Birsüre sonra kusma hissi yaratır.
    0 ...
  15. 1883.
  16. Sigara denemek istedim, sigaraya basladim, alkol denemek istedim 1 sene alkolik oldum, esrar uzattılar onuda denedim, bagimlisi oldum, bonzai dediler, ot gibi dediler 10 ay sarmalarla kovalarla geçirdim yanındada 6 ay hapa dustum... Kusepe, tarlabasi ne oldugu belli olmayan pislik içindeki haplar. Dususte yutacaksın illa ne olursa diyorsun o anda. Belki bu yazımı bu sigara konu basligi oldugu icin takmicaksiniz nereden nereye getirmis diyeceksiniz ve okumaya kasmayacaksiniz ama okuyan olur ise su satılar son satirlardir. 4 senedir uyusturucu bagimlisiyim ve 21 yasindayim kimseyle konuşmamıyorum, disari cikip eğlenmiyorum, heryerim mahfolmus durumda... Siz siz olun su hayattaki dünyevi zevk lerden kendinizi koruyun... Kurtulmasi zor olabilir bazı kişiler icin
    4 ...
  17. 1884.
  18. insanı içten içe hasta ederek öldüren zehir.

    --spoiler--

    ayrı iki odaya eşit miktarda egzoz ve sigara dumanı doldurmuşlar sigara dumanının egzoz gazına göre 400 kat daha zararli oldugu ortaya çıkmış.

    --spoiler--
    1 ...
  19. 1885.
  20. Ani bir kararla bıraktığım , kokusuna tahammül edemediğim iğrenç şey.
    1 ...
  21. 1886.
  22. 1887.
  23. heybeliada'da çay bahçesinde oturuyoruz yanımıza belkide 90 yaşında olan bir rum delikanlı abi geldi... kültablalarında sigraya bakarak ''içmeyin evlatlar enayi otu bu, değmez körelmenize''demişti. Bizim gruptan hanzo bir arkadaş ''bu kadar yaşasak ne olur ki, ne faydası oldu sana içmemenin?'' diye sorunca delikalı abimiz'' 6 evladım var 2 sini toprağa verdim, 14 torunum var, 8 de torunumun torunu var, acıları gördüm ama her paskalya'da yılbaşlarında bu yaşlı halime bakmadan evde oturacak yer kalmayacak kadar en az 50 kişi geliyor ne yapacağımı sevinçten şaşırıyorum, hiç değilse torunlarımı dedesiz bırakmadım evlat''dedi, adam hadi eyvallah gençler deyip herkese selam vere vere gözden kaybolduktan sonra bizim kibar hanzomuzun babasını akciğer kanserinden kaybettiğini üzüntü ile öğrendik. neşelensin diye konuyu değiştirdik ama hep dalgın oldu gözleri vapura binip mahalleye gelene kadar, ''ben bırakıyorum arkadaş bu mereti'' dedi, hayırlısı olsun kardeşim dedik. 11 seneden beri günde 2 pakete yakın içiyor, akranlarımız içinde ilk başlayanlardı mahallede, ''zor'' dedik. Yıl 2002 idi. Daha dün gördüm hastaneye gidiyordu, 3 numara olan kız çocuğunun aşısı için, ayak üstü sohbet ettik herzamanki gibi... ''maraton varmış belediyenin bu sene geliyorsun de mi?'' dedi, ''bakarız'' dedim. o günden sonra ağzına bir kere bile götürmedi, her sabah erkenden beşiktaştaki evinden kuruçeşme sahiline kadar koşar kır saçlı bıyıklı hanzo kardeşim. işe gidenler görürler onu, bazen parka dalar koşuyu orada devam ettirir, esas biz bırakmayarak hanzoluk ettik be kardeşim kusura bakma, artık hastaneye düştüğümüzde sen bize bakarsın...
    1 ...
  24. 1888.
  25. bir müslüm gürses şarkısıdır.içilmez,dinlenir.
    0 ...
  26. 1889.
  27. 1890.
  28. 1891.
  29. 1892.
  30. keyfÎ zamanlarda yakmanın tadı bir başkadır.
    0 ...
  31. 1893.
  32. Anlam yüklemeye gerek yok. Bıraksak keşke.
    2 ...
  33. 1894.
  34. bunu birakip puroya başlayin. kendinizi bir nevi captain price gibi hissetmeye başlıyorsunuz.
    1 ...
  35. 1895.
  36. Hakkında duyduğum en iyi sözleri necip fazıl'ın sarfettiği ürün. "Günahsa yakıyorum, sevapsa içiyorum."
    3 ...
  37. 1896.
  38. şebnem ferahın zannımca en güzel şarkısıdır.
    1 ...
  39. 1897.
  40. 1898.
  41. seninleyken tadı şahaneydi, hayat gibi neşeli.
    Sen gittin geriye sadece sigaram kaldı tadı da aynı hayat gibi boktan.
    2 ...
  42. 1899.
  43. aç karnına içilen sigara gibiydin, ama bağımlıydım. insani şair yapan merettir.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük